Українські водії, які здійснюють міжнародні перевезення, мають проблеми з військовими комісарами після повернення на територію України. За інформацією Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП), водіїв затримують на дорозі і відправляють у військові частини або навчальні центри.
Транспортні компанії висловлюють скарги на те, що працівники ТЦК та поліція стоять на дорогах при в’їзді в Україну та зупиняють вантажівки з водіями, які повертаються в країну. Їм пропонують проїхати у військовий комісаріат для уточнення даних. Після цього водії “зникають”, залишаючи машини на дорозі. Деякі водії змогли вийти на зв’язок і повідомити роботодавцям, що їх примусили пройти медичний огляд, після чого їх мобілізували і відправили на службу в армію.
Асоціація висловила своє незадоволення щодо дій працівників ТЦК, які ігнорують важливість міжнародних рейсів та не враховують відповідальність водіїв за збереження вантажів. Вони звернулися з пропозицією припинити таку практику до прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, а також до Міністерства оборони та Міністерства інфраструктури.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…