Zeekr презентує розкішний кросовер з найбільшою батареєю серед гібридів
Преміальний підрозділ Geely, компанія Zeekr, офіційно представила свій дебютний плагін-гібрид (PHEV) – флагманський кросовер Zeekr 9X. Деталі технічної начиння були опубліковані в заявці до Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, а також озвучені під час автосалону в Ченду напередодні старту передпродажів наприкінці серпня, пише carnewschina.
Zeekr 9X позиціонується як повнорозмірний кросовер із довжиною 5239 мм, шириною 2019 або 2029 мм та висотою 1819 мм. Колісна база досягає 3169 мм, а споряджена маса моделі перевищує 3000 кг.
Силовий вузол базується на новій модульній архітектурі SEA-S (Haohan-S). До складу гібридної установки входить 2,0-літровий турбомотор DHE20-PFZ від Aurora Bay Technology Co. із віддачею 205 кВт (275 к.с.) та термічною ефективністю понад 46%. За заявами виробника, цей агрегат на 5–10% економніше традиційних 1,5-літрових гібридів.
Електрична частина складається з трьох карбід-кремнієвих моторів сумарною потужністю 1030 кВт (1381 к.с.). Zeekr стверджує, що це еквівалент трьох бензинових W12. Така система забезпечує розгін до 100 км/год за 3,1 секунди та максимальну швидкість 240 км/год. Відмінність у динаміці між зарядженою й розрядженою акумуляторною батареєю становить лише 0,2 секунди.
Основна «фішка» моделі – тяговий акумулятор серії Freevoy від CATL об’ємом 55,1 або 70 кВт·год. Версія з 70-кВт·год батареєю є лідером серед серійних PHEV за запасом енергії. Успіх CLTC-циклу дозволяє проїхати в електромоді до 302 км. Завдяки 900-вольтовій архітектурі та підтримці швидкої зарядки 6C батарея від 20% до 80% заряджається всього за 9 хвилин.
Передпродажі Zeekr 9X стартують у Китаї на автошоу в Ченду наприкінці серпня, а офіційний дебют на ринку заплановано на третій квартал цього року. Орієнтовний ціновий діапазон становить 600–900 тисяч юанів (приблизно $90–210 тис. або ₴3,7–8,6 млн за поточним курсом).