Zeekr презентує розкішний кросовер з найбільшою батареєю серед гібридів

Фото: Zeekr

Преміальний підрозділ Geely, компанія Zeekr, офіційно представила свій дебютний плагін-гібрид (PHEV) – флагманський кросовер Zeekr 9X. Деталі технічної начиння були опубліковані в заявці до Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, а також озвучені під час автосалону в Ченду напередодні старту передпродажів наприкінці серпня, пише carnewschina.

Фото: Zeekr

Zeekr 9X позиціонується як повнорозмірний кросовер із довжиною 5239 мм, шириною 2019 або 2029 мм та висотою 1819 мм. Колісна база досягає 3169 мм, а споряджена маса моделі перевищує 3000 кг.

Силовий вузол базується на новій модульній архітектурі SEA-S (Haohan-S). До складу гібридної установки входить 2,0-літровий турбомотор DHE20-PFZ від Aurora Bay Technology Co. із віддачею 205 кВт (275 к.с.) та термічною ефективністю понад 46%. За заявами виробника, цей агрегат на 5–10% економніше традиційних 1,5-літрових гібридів.

Фото: Zeekr

Електрична частина складається з трьох карбід-кремнієвих моторів сумарною потужністю 1030 кВт (1381 к.с.). Zeekr стверджує, що це еквівалент трьох бензинових W12. Така система забезпечує розгін до 100 км/год за 3,1 секунди та максимальну швидкість 240 км/год. Відмінність у динаміці між зарядженою й розрядженою акумуляторною батареєю становить лише 0,2 секунди.

Основна «фішка» моделі – тяговий акумулятор серії Freevoy від CATL об’ємом 55,1 або 70 кВт·год. Версія з 70-кВт·год батареєю є лідером серед серійних PHEV за запасом енергії. Успіх CLTC-циклу дозволяє проїхати в електромоді до 302 км. Завдяки 900-вольтовій архітектурі та підтримці швидкої зарядки 6C батарея від 20% до 80% заряджається всього за 9 хвилин.

Фото: Zeekr

Передпродажі Zeekr 9X стартують у Китаї на автошоу в Ченду наприкінці серпня, а офіційний дебют на ринку заплановано на третій квартал цього року. Орієнтовний ціновий діапазон становить 600–900 тисяч юанів (приблизно $90–210 тис. або ₴3,7–8,6 млн за поточним курсом).

 

Читайте також