Після значних пошкоджень української паливної інфраструктури через дії Росії, більшість пального в Україну почали завозити з-за кордону. У 2024 році імпорт бензину склав 1,016 млн тонн, що на 4,1% менше, ніж у 2023 році, повідомляє «Комерсант український» із посиланням на Нафторинок Daily fuels&LPG.
Читайте також:
Штраф 10 000 гривень: хто не може їздити в Польщі на машині з українськими номерами
Власників автомобілів зі США штрафують через одну деталь: що потрібно знати про покарання
У 2024 році 96% ввезеного бензину в Україні склала марка А95. Високооктанове пальне А98/100 займало лише 3,1%. Бензин А92 почали завозити тільки в серпні, і його обсяги були мінімальними. Загальна вартість імпортованого бензину за рік становила 949,4 млн доларів, що на 14,3% менше, ніж у 2023 році.
Основним постачальником бензину в Україну у 2024 році залишилася Польща. Її частка зросла до 52,9% порівняно з 34,6% у 2023 році. На другому місці – Румунія, яка постачає 33,9% бензину (раніше було 47,1%). Третє місце займає Молдова з часткою 11%.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…