5 автомобілів, які після 200 000 км починають “з’їдати” власника на ремонти

Багато водіїв вважають, що сучасні авто можуть без проблем проходити сотні тисяч кілометрів. Частково це правда, але є моделі, у яких після пробігу 200 000 км починається справжнє випробування для гаманця. Постійні поломки, дорогі деталі та складний ремонт — ось, що чекає на власника.

Ми зібрали 5 автомобілів, яких краще уникати, якщо ви шукаєте надійне авто з пробігом.

1. Volkswagen Passat B6 (2005–2010 рр.)

Проблеми з DSG, електронікою та системою впорскування можуть зробити експлуатацію болючою. Після 200 000 км часто ламається турбіна, а заміна двомасового маховика влетить у солідну суму.

2. BMW 5-Series E60 (2003–2010 рр.)

Багатий функціонал і комфорт обертаються величезними витратами на ремонти. Після двох сотень тисяч км власники стикаються з протіканням коробок передач, зносом пневмопідвіски (у версіях з нею) та проблемами з електронікою.

3. Audi A6 C6 (2004–2011 рр.)

Відомий як “пожирач” бюджету на ремонти. Після великого пробігу — проблеми з TFSI-двигунами, витрати оливи, заміна ланцюгів ГРМ і поломки коробок Multitronic.

4. Peugeot 407 (2004–2011 рр.)

Складна передня підвіска та електроніка — головні вороги власників після 200 000 км. Додайте сюди дорогі оригінальні деталі, і утримання авто перетворюється на постійний ремонтний марафон.

5. Mercedes-Benz E-Class W211 (2002–2009 рр.)

Надійність легендарного бренду тут під питанням: після великого пробігу виходить з ладу пневмопідвіска, коробка передач потребує капремонту, а електроніка починає “жити своїм життям”.

Чому це відбувається?

  • Зношування вузлів: турбіни, коробки, підвіски та електронних блоків.

  • Вартість оригінальних деталей — особливо для преміум-сегменту.

  • Складність ремонту, яка вимагає спеціалізованих сервісів і високої оплати праці.

Порада: якщо розглядаєте авто з пробігом понад 200 000 км, обов’язково робіть повну діагностику, а для цих моделей — закладайте додатковий бюджет на непередбачувані поломки.

Читайте також