5 автомобілів, які після 200 000 км починають “з’їдати” власника на ремонти
Багато водіїв вважають, що сучасні авто можуть без проблем проходити сотні тисяч кілометрів. Частково це правда, але є моделі, у яких після пробігу 200 000 км починається справжнє випробування для гаманця. Постійні поломки, дорогі деталі та складний ремонт — ось, що чекає на власника.
Ми зібрали 5 автомобілів, яких краще уникати, якщо ви шукаєте надійне авто з пробігом.
1. Volkswagen Passat B6 (2005–2010 рр.)
Проблеми з DSG, електронікою та системою впорскування можуть зробити експлуатацію болючою. Після 200 000 км часто ламається турбіна, а заміна двомасового маховика влетить у солідну суму.
2. BMW 5-Series E60 (2003–2010 рр.)
Багатий функціонал і комфорт обертаються величезними витратами на ремонти. Після двох сотень тисяч км власники стикаються з протіканням коробок передач, зносом пневмопідвіски (у версіях з нею) та проблемами з електронікою.
3. Audi A6 C6 (2004–2011 рр.)
Відомий як “пожирач” бюджету на ремонти. Після великого пробігу — проблеми з TFSI-двигунами, витрати оливи, заміна ланцюгів ГРМ і поломки коробок Multitronic.
4. Peugeot 407 (2004–2011 рр.)
Складна передня підвіска та електроніка — головні вороги власників після 200 000 км. Додайте сюди дорогі оригінальні деталі, і утримання авто перетворюється на постійний ремонтний марафон.
5. Mercedes-Benz E-Class W211 (2002–2009 рр.)
Надійність легендарного бренду тут під питанням: після великого пробігу виходить з ладу пневмопідвіска, коробка передач потребує капремонту, а електроніка починає “жити своїм життям”.
Чому це відбувається?
-
Зношування вузлів: турбіни, коробки, підвіски та електронних блоків.
-
Вартість оригінальних деталей — особливо для преміум-сегменту.
-
Складність ремонту, яка вимагає спеціалізованих сервісів і високої оплати праці.
Порада: якщо розглядаєте авто з пробігом понад 200 000 км, обов’язково робіть повну діагностику, а для цих моделей — закладайте додатковий бюджет на непередбачувані поломки.