Фото: SUVNews
Турбо — не завжди про надійність.
Турбовані двигуни давно стали стандартом сучасного автопрому. Вони обіцяють економію пального, кращу динаміку та нижчі викиди. Але на практиці не всі турбомотори однаково вдалі. Частина з них заробила репутацію проблемних агрегатів, які здатні перетворити володіння авто на постійний візит на СТО.
На основі звітів Consumer Reports, WhatCar? Reliability Survey, ADAC, TÜV Report, а також статистики сервісних центрів, ми зібрали анти-рейтинг турбодвигунів, з якими власники найчастіше мають дорогі й повторювані проблеми.
1. Volkswagen / Audi 1.4 TSI (EA111)
Період: до 2012 року
Потужність: 122–160 к.с.
Один із найскандальніших турбомоторів VAG.
Основні проблеми:
За даними ADAC, саме цей мотор входив до лідерів за кількістю серйозних відмов у компактному класі.
2. BMW 2.0 TwinPower Turbo (N20)
Період: 2011–2017
Моделі: 320i, 328i, X1, X3
На папері — сучасний і потужний мотор, у реальності — чутливий до обслуговування.
Основні проблеми:
Consumer Reports неодноразово знижував рейтинги надійності BMW саме через цей двигун.
3. Ford 1.0 EcoBoost
Період: 2012–2018
Потужність: 100–125 к.с.
Три циліндри, турбіна і гучне звання «Engine of the Year» — але з серйозними нюансами.
Основні проблеми:
WhatCar? визнав EcoBoost одним із найбільш проблемних малолітражних турбомоторів у Європі.
4. PSA / Peugeot-Citroën 1.6 THP
Період: до 2016 року
Моделі: Peugeot 308, 508, Mini Cooper S, Citroën DS4
Спільна розробка PSA та BMW, яка не виправдала очікувань.
Основні проблеми:
За даними TÜV Report, моделі з цим двигуном часто не проходили техогляд з першої спроби.
5. Renault / Nissan 1.2 TCe
Період: 2012–2019
Моделі: Renault Megane, Kadjar, Nissan Qashqai
Один із найбільш проблемних турбомоторів масового сегмента.
Основні проблеми:
UFC-Que Choisir (Франція) фіксував масові скарги власників і судові позови.
Чому ці мотори особливо ризиковані в Україні
В умовах України проблемні турбомотори проявляють себе ще гостріше:
За даними українських СТО, саме турбомотори з цього списку найчастіше потребують капремонту після покупки авто з пробігом.
Для вторинного ринку України ці двигуни — підвищений ризик, особливо без повної сервісної історії.
Висновок
Турбіна — це не зло, але невдалий турбомотор може коштувати дорожче за сам автомобіль. Якщо ви розглядаєте вживане авто, важливо знати не лише плюси, а й слабкі місця конкретних двигунів.
Перед покупкою:
Авторитетні джерела:
Практичний спосіб припаркуватися передом до бордюру без удару бампером: орієнтир у лівому дзеркалі, покрокова інструкція,…
В Україні розширили використання приладів TruCAM — патрульні контролюватимуть швидкість ще на 14 нових ділянках…
Дизельні бестселери листопада: які нові та вживані авто з дизельними двигунами найчастіше купували українці та…
Дизельні кросовери не завжди надійні. ТОП-5 моделей, які найчастіше розчаровують власників в Україні — поломки,…
Відмовили гальма під час руху? Покрокова інструкція, що робити, щоб вижити, уникнути лобового зіткнення та…
Індивідуальні номерні знаки в Україні: чи потрібно возити стандартні номери з собою, коли вони знадобляться…