Позашляховики стали лідерами у списку якісних і надійних автомобілів. Ці моделі пропонують комфорт, економію палива, відмінну керованість і маневреність.
Експерти видання What Car склали список позашляховиків з повним приводом, які ідеально справляються з бездоріжжям. На перших місцях цього рейтингу знаходяться BMW X7 і Range Rover. Однак до списку також увійшли Grenadier, який є відносно новим учасником на ринку, а також Wrangler, який може похвалитися багатовіковою історією, що сягає початку 1940-х років.
Jeep Wrangler
Wrangler Rubicon – це не тільки дуже потужний позашляховик, але й цікавий. У нього є три блокування диференціалів і правильна коробка передач з низьким діапазоном, яку вмикаєш важелем. Це дозволяє вам повністю відчути водіння по бездоріжжю. Крім того, Wrangler є меншим, легшим і компактнішим, ніж Defender 110, Grenadier і Ranger.
Ford Ranger Raptor
Ford Ranger Raptor вразив експертів в цьому тесті. Вони очікували, що він покаже себе добре на швидких грунтових дорогах і просторах з гравієм, оскільки він був розроблений в Австралії. Однак навіть вони не очікували, що він буде настільки відмінним на бездоріжжі.
Ineos Grenadier
Ineos Grenadier вражає своїми можливостями на бездоріжжі, має відмінні тактильні властивості і виглядає надійно. Якщо Ineos вдасться спростити процедуру блокування диференціала і покращити кермове управління, це зробить автомобіль ще привабливішим для любителів бездоріжжя.
Dacia Duster
Dacia Duster має стандартний контроль спуску з пагорба і можливість переключення між переднім і повним приводом. У нього немає коробки передач із низьким діапазоном, але перша передача дуже низька, що допомагає в складних умовах. На версії Extreme доступний повний привід. Під час їзди по піщаному або брудному схилу важко помітити різницю між системами Ignis і Duster.
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid SZ5 Allgrip
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid SZ5 Allgrip доступний з опційним повним приводом та системою Grip Control для кращого керування на бездоріжжі. Виробник стверджує, що Ignis достатньо міцний і універсальний для подорожей на природу, хоча його дорожній просвіт обмежений, а шини призначені переважно для ефективності, а не для зчеплення з бездоріжжям.
Nissan Ariya Evolve
Nissan Ariya Evolve з повним приводом має більший дорожній просвіт, ніж деякі конкуренти. Проте, під час тестів виявилися певні проблеми: автомобіль мав труднощі у подоланні 35% підйому і відмовився рухатися з місця на цьому схилі. Шини Dunlop Sport Maxx 050, хоча екологічно орієнтовані, не показали себе на бездоріжжі. Крім того, система контролю стабільності ускладнила спроби контрольованого спуску з пагорба, що призвело до непередбачуваних рухів гальм. В результаті тестування експерти вирішили не піддавати автомобіль додатковим випробуванням.
Subaru Solterra Limited
Subaru Solterra Limited показав вражаючі можливості на бездоріжжі під час тестування. Завдяки режиму X-Mode, він легко піднімався на 35% схил без будь-яких проблем. Система контролю тяги дозволяла краще зчеплення кожної шини, завдяки точному електричному контролю крутного моменту. Subaru продовжує свою традицію надання позашляхових можливостей із своїм першим електричним позашляховиком. На відміну від Toyota bZ4X, Solterra пропонується лише з повним приводом із режимом X, що додає зчеплення на складних ділянках дороги.
Land Rover Defender 110 P400e X-Dynamic HSE
Експерти протестували найбільш досконалу версію Defender у продажу – гібридний P400e, який може бути заряджений від мережі. Автомобіль оснащений пневматичною підвіскою, блокуванням центрального диференціала, контролем спуску на схилі та коробкою передач з низьким діапазоном, що є стандартним для цієї моделі. Проте для отримання позашляхового круїз-контролю і блокування заднього диференціала потрібно буде доплатити додатково.
BMW X7 xDrive40i M Sport
BMW X7 xDrive40i M Sport не має спеціальних режимів водіння, блокування диференціалів, низькочастотної коробки передач або позашляхових шин. Проте він оснащений регульованою по висоті пневматичною підвіскою та контролем спуску. Також доступні версії авто з 3-літровим дизельним або бензиновим двигуном.
Range Rover D350
Range Rover D350 має регульовану по висоті пневматичну підвіску, управління всіма колесами та блокування центрального і заднього диференціалів. Ці функції допомагають полегшити керування на бездоріжжі та під час паркування завдяки великій кількості ширококутних камер.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…