Досвідчений механік назвав ТОП-5 кросоверів з «безсмертними» автоматами

Фото: Renault

Серед українських автомобілістів великим попитом користуються вживані кросовери — вони доступніші за нові, простіші в обслуговуванні та мають широкий вибір конфігурацій. Однак головним «підводним каменем» таких авто залишається надійність трансмісії, адже більшість моделей зараз мають автоматичну коробку передач (АКПП). Механік із Києва з понад 15-річним досвідом поділився з «SUV News» переліком кросоверів із перевіреними і довговічними АКПП, яким можна довіряти.

Subaru Forester — легенда на 4EAT

У минулих поколіннях цього кросовера встановлювалася 4-ступінчаста АКПП 4EAT, відома своєю надійністю і витривалістю. Її використовували на багатьох моделях Subaru з двигунами до 3.0 л. Завдяки точній електроніці та ефективному охолодженню, ця коробка легко витримує активну їзду, не перегрівається і не втрачає ресурсу.

Переваги:

  • Проста в обслуговуванні
  • Соленоїди легко замінити
  • Може проходити до 500 000 км

Mitsubishi Pajero IV — “танк” із автоматом A5AWF

П’ятиступенева коробка A5AWF, яка встановлювалася на Pajero, вважається надійним рішенням, створеним на базі технологій Toyota. Її головна перевага — оптимальний температурний режим, що зберігає трансмісію навіть під високими навантаженнями.

  • Недолік: гідротрансформатор потребує уваги після 200 000 км
    Загальний ресурс коробки: до 500 000 км

Mazda CX-5 першого покоління — японська відповідь німецьким “автоматам”

У версіях з бензиновим двигуном Skyactiv використовувалася 6-ступенева АКПП FW6A-EL — надійна та довговічна, створена на основі відомої моделі TF-81SC від Aisin. Вона потребує регулярної заміни мастила, і не любить жорсткого водіння.

  • Ресурс: до 500 000 км при помірній експлуатації
  • Слабке місце: перегрів на бездоріжжі

Volkswagen Tiguan (1 покоління) — японська якість у німецькій оболонці

На ранніх версіях VW Tiguan використовувався 6-ступеневий “автомат” 09M, розроблений компанією Aisin спеціально для концерну VAG. Ця трансмісія показує високу надійність, однак потребує доопрацювання системи охолодження.

  • Ресурс: 300 000–400 000 км
  • Порада: встановити зовнішній радіатор замість теплообмінника

Renault Duster 2.0 4×4 — проста та витривала DP8

На повнопривідних версіях Duster із 2,0-літровим бензиновим двигуном встановлена стара, але перевірена 4-ступенева АКПП DP8.

Та сама трансмісія застосовувалася на Captur і Nissan Terrano. За умов акуратного водіння коробка легко проходить до 300 000 км.

Недолік: не любить частого бездоріжжя — ресурс може скоротитися вдвічі

При купівлі вживаного кросовера з «автоматом» варто звертати увагу не лише на пробіг, а й на тип встановленої трансмісії. АКПП, перевірені часом і тисячами водіїв, дають змогу зекономити на ремонтах та забезпечити стабільну експлуатацію авто на довгі роки.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також