Categories: Рейтинги

Найкращі двигуни автомобільного бренду Volkswagen: рейтинг

Розглянемо найкращі двигуни від відомого німецького автовиробника Volkswagen, який славиться своєю якістю автомобілів.

1,9 TDI PD (EA188)

Мотори, вироблені з 1998 по 2010 роки, усі 1,9-літрові дизелі з родини EA188 відомі своєю надійністю. Єдиним винятком є двигуни під індексом BXE, які, завдяки простій конструкції, можуть пройти понад 500 тисяч кілометрів без проблем.

2,0 TDI PD (EA188)

У 2003-2010 роках Volkswagen випускав ці дволітрові дизельні двигуни, які базувалися на перевіреній часом та надійній 1,9-літровій установці з аналогічного сімейства. Для цих двигунів був збільшений діаметр циліндрів і встановлена нова 16-клапанна головка блоку циліндрів з двома розподільними валами. В іншому вони залишаються тими ж 1,9-літровими двигунами, але зі збільшеним обсягом та покращеним ресурсом.

2.0 TDI (EA189)

Ці двигуни, які випускалися у період з 2007 по 2016 роки, були призначені як заміна дволітровим дизелям сімейства EA188 з аналогічним об’ємом. Вони належать до модифікованих двигунів сімейства EA189 і оснащені системою упорскування пального Common Rail. Ці установки зазвичай працюють без проблем до 400 тисяч кілометрів пробігу.

2.0 TDI (EA288)

Починаючи з 2012 року, ці 2,0-літрові дизельні двигуни відомі своєю високою надійністю, за винятком менш надійних п’єзоелектричних форсунок. При своєчасному обслуговуванні ці двигуни можуть без проблем пройти не менше 400 тисяч кілометрів.

1.6 TDI (EA189)

Двигуни, що були вироблялися з 2009 по 2015 роки, є модифікацією дволітрових моторів аналогічного сімейства, але з об’ємом 1,6 літра. Вони відзначаються високою надійністю та мінімальними вимогами до обслуговування, особливо двигуни з заводським індексом CAYC. Головним недоліком таких агрегатів є п’єзоелектричні форсунки. При правильному утриманні ці двигуни можуть працювати без проблем до досягнення пробігу в 400 тисяч кілометрів.

3.0 V6 TDI (EA897)

Ці трилітрові дизельні двигуни, які виготовлялися з 2010 по 2018 роки, є дуже надійними, особливо моделі з заводськими індексами CJMA і CRCA. Однак обслуговування та ремонт таких двигунів можуть бути досить витратними. Їхній ресурс становить близько 300 тисяч кілометрів перед тим, як вони можуть потребувати серйозного виправлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Коли можна ігнорувати знак обмеження швидкості: пояснює патрульний

Нерідко українські водії стикаються з обмеженням швидкості, встановленим відповідними дорожніми знаками 3.29 без додаткових вказівників.…

2 години ago

Чи можливий арешт авто за несплату штрафу: відповідь юриста

Несплата штрафу ПДР в Україні має далекосяжні наслідки, які можуть бути набагато серйознішими, ніж фінансові…

2 години ago

Штрафу не буде: патрульний пояснив, коли можна ігнорувати дорожню розмітку

З приходом весни на українських дорогах дедалі частіше можна зустріти ледь помітну або практично стерту…

3 години ago

Купівля вживаного автомобіля: як розпізнати «вбите» таксі

Нерідко на вторинному ринку можна зустріти відносно новий старий автомобіль, який раніше використовувався в таксі…

4 години ago

Чи потрібно вмикати «поворотник» на круговому перехресті: патрульний дав відповідь

Багато водіїв під час проїзду кругового перехрестя губляться в питанні, чи потрібно використовувати покажчики повороту…

5 години ago

Чому поліція евакуює автомобілі, припарковані в «дозволеному» місці

Поліція в Україні має право евакуювати на штрафмайданчик автомобілі, які припарковані з порушеннями та заважають…

10 години ago