Categories: Рейтинги

Найкращі двигуни автомобільного бренду Volkswagen: рейтинг

Розглянемо найкращі двигуни від відомого німецького автовиробника Volkswagen, який славиться своєю якістю автомобілів.

1,9 TDI PD (EA188)

Мотори, вироблені з 1998 по 2010 роки, усі 1,9-літрові дизелі з родини EA188 відомі своєю надійністю. Єдиним винятком є двигуни під індексом BXE, які, завдяки простій конструкції, можуть пройти понад 500 тисяч кілометрів без проблем.

2,0 TDI PD (EA188)

У 2003-2010 роках Volkswagen випускав ці дволітрові дизельні двигуни, які базувалися на перевіреній часом та надійній 1,9-літровій установці з аналогічного сімейства. Для цих двигунів був збільшений діаметр циліндрів і встановлена нова 16-клапанна головка блоку циліндрів з двома розподільними валами. В іншому вони залишаються тими ж 1,9-літровими двигунами, але зі збільшеним обсягом та покращеним ресурсом.

2.0 TDI (EA189)

Ці двигуни, які випускалися у період з 2007 по 2016 роки, були призначені як заміна дволітровим дизелям сімейства EA188 з аналогічним об’ємом. Вони належать до модифікованих двигунів сімейства EA189 і оснащені системою упорскування пального Common Rail. Ці установки зазвичай працюють без проблем до 400 тисяч кілометрів пробігу.

2.0 TDI (EA288)

Починаючи з 2012 року, ці 2,0-літрові дизельні двигуни відомі своєю високою надійністю, за винятком менш надійних п’єзоелектричних форсунок. При своєчасному обслуговуванні ці двигуни можуть без проблем пройти не менше 400 тисяч кілометрів.

1.6 TDI (EA189)

Двигуни, що були вироблялися з 2009 по 2015 роки, є модифікацією дволітрових моторів аналогічного сімейства, але з об’ємом 1,6 літра. Вони відзначаються високою надійністю та мінімальними вимогами до обслуговування, особливо двигуни з заводським індексом CAYC. Головним недоліком таких агрегатів є п’єзоелектричні форсунки. При правильному утриманні ці двигуни можуть працювати без проблем до досягнення пробігу в 400 тисяч кілометрів.

3.0 V6 TDI (EA897)

Ці трилітрові дизельні двигуни, які виготовлялися з 2010 по 2018 роки, є дуже надійними, особливо моделі з заводськими індексами CJMA і CRCA. Однак обслуговування та ремонт таких двигунів можуть бути досить витратними. Їхній ресурс становить близько 300 тисяч кілометрів перед тим, як вони можуть потребувати серйозного виправлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Чи можуть працівники ТЦК позбавляти водіїв права керувати авто

Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…

2 години ago

Чому бензин використовують у малих автомобілях, а дизель — у великих

Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…

5 години ago

Чому спускають шини: три неочевидні причини

Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…

12 години ago

Як зрозуміти, що двигун скоро вийде з ладу: 5 основних ознак

Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…

13 години ago

Штрафи для українських водіїв у Польщі: 500 грн за довгий прогрів і до 30 000 грн за засніжене авто

З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…

13 години ago

Що означає червона лінія на дорозі: нова розмітка для водіїв

Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…

14 години ago