Categories: Рейтинги

Найкращі двигуни автомобільного бренду Volkswagen: рейтинг

Розглянемо найкращі двигуни від відомого німецького автовиробника Volkswagen, який славиться своєю якістю автомобілів.

1,9 TDI PD (EA188)

Мотори, вироблені з 1998 по 2010 роки, усі 1,9-літрові дизелі з родини EA188 відомі своєю надійністю. Єдиним винятком є двигуни під індексом BXE, які, завдяки простій конструкції, можуть пройти понад 500 тисяч кілометрів без проблем.

2,0 TDI PD (EA188)

У 2003-2010 роках Volkswagen випускав ці дволітрові дизельні двигуни, які базувалися на перевіреній часом та надійній 1,9-літровій установці з аналогічного сімейства. Для цих двигунів був збільшений діаметр циліндрів і встановлена нова 16-клапанна головка блоку циліндрів з двома розподільними валами. В іншому вони залишаються тими ж 1,9-літровими двигунами, але зі збільшеним обсягом та покращеним ресурсом.

2.0 TDI (EA189)

Ці двигуни, які випускалися у період з 2007 по 2016 роки, були призначені як заміна дволітровим дизелям сімейства EA188 з аналогічним об’ємом. Вони належать до модифікованих двигунів сімейства EA189 і оснащені системою упорскування пального Common Rail. Ці установки зазвичай працюють без проблем до 400 тисяч кілометрів пробігу.

2.0 TDI (EA288)

Починаючи з 2012 року, ці 2,0-літрові дизельні двигуни відомі своєю високою надійністю, за винятком менш надійних п’єзоелектричних форсунок. При своєчасному обслуговуванні ці двигуни можуть без проблем пройти не менше 400 тисяч кілометрів.

1.6 TDI (EA189)

Двигуни, що були вироблялися з 2009 по 2015 роки, є модифікацією дволітрових моторів аналогічного сімейства, але з об’ємом 1,6 літра. Вони відзначаються високою надійністю та мінімальними вимогами до обслуговування, особливо двигуни з заводським індексом CAYC. Головним недоліком таких агрегатів є п’єзоелектричні форсунки. При правильному утриманні ці двигуни можуть працювати без проблем до досягнення пробігу в 400 тисяч кілометрів.

3.0 V6 TDI (EA897)

Ці трилітрові дизельні двигуни, які виготовлялися з 2010 по 2018 роки, є дуже надійними, особливо моделі з заводськими індексами CJMA і CRCA. Однак обслуговування та ремонт таких двигунів можуть бути досить витратними. Їхній ресурс становить близько 300 тисяч кілометрів перед тим, як вони можуть потребувати серйозного виправлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Штраф при першій зупинці: кому з водіїв потрібно негайно замінити документи

Часто українські водії думають про те, щоб вдосконалити свій автомобіль невеликими змінами. Здається, що це…

1 годину ago

Штрафу не буде: коли водій може відмовитись пред’являти документи поліції

Кожен водій зобов'язаний пред'явити права і техпаспорт для перевірки поліцією; за відмову передбачено штраф. Проте…

2 години ago

Як водію зупинити автомобіль, якщо відмовили гальма: має знати кожен

Гальмівна система автомобіля відіграє ключову роль у системі управління. Неочікувана її відмова може мати трагічні…

2 години ago

Як одна тріщина на лобовому склі може залишити водія без водійських прав

Юристи б’ють на сполох через неправомірні рішення поліції щодо адміністративної відповідальності водіїв за наявність навіть…

3 години ago

Економія палива в автомобілі: кондиціонер чи відчинені вікна

Ціни на бензин постійно зростають, тому водії шукають способи економити паливо. Один із таких способів…

3 години ago

Краще за кондиціонер: розкрито одну кнопку в машині, яка охолодить салон за секунду

Літо приносить не лише очікувані сонячні дні, але й надмірну спеку, яка перетворює водіння автомобіля…

4 години ago