Протягом останніх десятиліть автомобільна індустрія створила велику кількість різноманітних бензинових двигунів. Експерти відзначають кілька моделей, які відомі своєю надійністю та довговічністю. Пропонуємо ознайомитися з трьома по-справжньому легендарними моторами.
Toyota 1JZ-GE/2JZ-GE:
1JZ-GE: Цей 2,5-літровий шестициліндровий двигун був вперше випущений в 1990 році. Завдяки застосуванню технологій Toyota, він забезпечує відмінну продуктивність і високу надійність.
2JZ-GE: Наступна версія цього двигуна, з об’ємом 3,0 літра, також славиться своєю надійністю і довговічністю. Він широко використовувався в багатьох моделях Toyota, включаючи знаменитий спорткар Supra.
Renault K7J/K7M:
K7J: Цей 1,4-літровий чотирициліндровий двигун був розроблений Renault для їхніх компактних і економічних автомобілів. Він відомий своєю ефективністю у витраті палива та надійною роботою.
K7M: Наступна версія цього двигуна, з об’ємом 1,6 літра, забезпечує більшу потужність, зберігаючи при цьому високу надійність і економічність.
SAAB B204:
Цей двигун, розроблений для автомобілів SAAB, був доступний у двох варіантах: атмосферному і турбованому. Атмосферний варіант відрізняється плавним розгоном і хорошою економічністю, тоді як турбований варіант забезпечує додаткову потужність і динаміку. Двигун SAAB B204 відомий своєю надійністю і довговічністю, завдяки цьому, він є популярним серед шанувальників автомобілів SAAB.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…