Найнадійніші вживані люксові автомобілі: рейтинг шикарних та безпроблемних машин
Люксові автомобілі ваблять своїм комфортом і високотехнологічним оснащенням, але навіть серед них трапляються моделі з частими поломками. Британське видання WhatCar провело опитування серед власників преміальних машин віком до п’яти років і склало рейтинг найменш проблемних вживаних авто. За підсумками зібраних даних середня надійність сегмента впала до 89,4% проти 91,1% у 2023 році.
Топ-10 найстабільніших преміальних моделей:
Lexus ES (з 2018) – 99,3%
Лідер списку: лише у 4% седанів ES виникали будь-які несправності, які всі усувалися за гарантією. Часто ремонт займав від кількох годин до тижня, залежно від складності.
BMW 3 Series G20 бензин (з 2019) – 97,5%
У 9% авто з бензиновими моторами виявлялися проблеми, головним чином із двигуном та електронікою. У більшості випадків дефекти покривала гарантія, хоча близько 44% моделей затримувалися в сервісі понад тиждень.
BMW 5 Series G30 бензин (2017–2023) – 96,7%
Лише у 14% седанів 5 Series виникали технічні питання, переважно через електроніку. Три чверті власників не витрачали коштів — ремонт проводився по гарантії.
BMW 3 Series F30 дизель (2012–2019) – 96,5%
Несправності зафіксовані в 15% авто, найчастіше з акумулятором, кузовом та електронікою. Половина випадків ремонтувалася безкоштовно за гарантією, інша – за середнім чеком до $270.
BMW 3 Series G20 дизель (з 2019) – 96%
Дизельні модифікації 3-ї серії виявилися надійними: 17% відвідувань СТО, здебільшого через двигун і електроніку. 80% дефектів покривала гарантія, решта власників витрачали до $70.
Jaguar XF (2015–2024) – 94,7%
Протилежно поширеній думці, седан другого покоління має лише 14% проблемних випадків. Найчастіше страждали обробка салону, електронні блоки та мультимедіа. Більшість ремонтів виконувалися за гарантією, середня вартість — $400–680.
Skoda Superb TDI (2015–2024) – 92,9%
Дизельний Superb радує надійністю: лише 13% моделей мали поломки двигуна, вихлопної системи чи підвіски. У 47% випадків ремонт тривав більше тижня, але середній витратний чек становив близько $400.
Mercedes-Benz E-Class (2016–2024) – 92,7%
У чверті E-Class W213 зустрічалися неполадки, переважно з електронікою та підвіскою. 86% випадків були гарантійними; власники інших автомобілів залишали в сервісі від $400 до $2000.
Mazda 6 (2013–2022) – 92,3%
Найдоступніший учасник рейтингу, Mazda 6, вражає збалансованістю вартості та якості. У третини авто виявлялися незначні дефекти кузова, кондиціонера, гальм та електроніки, які зазвичай усували за день і безкоштовно.
BMW 330e PHEV (2016–2020) – 92%
Плагін-гібрид F30 виявився дещо менш стійким, ніж бензиновий аналог: 16% машин стикалися з поломками електрообладнання. Більшість ремонтів затягувалися на тиждень і коштували близько $2000.
Цей рейтинг допоможе вам зорієнтуватися при виборі вживаного преміум-авто: звертайте увагу не лише на статус бренду, а й на статистику реальних поломок.