Categories: Рейтинги

Назвали найкращі двигуни Mazda

Інноваційна альтернатива турбонаддуву

Більшість автовиробників зараз обирають шлях компактних турбомоторів, проте Mazda вирішила інакше. Лінійка двигунів SkyActiv-G доводить: вдосконалені атмосферні рішення можуть не лише конкурувати з турбованими агрегатами за потужністю та економічністю, а й перевершувати їх за надійністю, пише Interia.

Філософія SkyActiv-G

Інженери Mazda відмовилися від турбокомпресорів на користь глибокої оптимізації традиційного бензинового мотора. Завдяки збільшеному робочому об’єму двигуни працюють у помірних режимах, що суттєво підвищує їх ресурс. Головний секрет – рекордна ступінь стиснення 14:1, що дозволяє заощаджувати до 15% пального.

Mazda 2.0 SkyActiv-G

Об’єм 2000 см³. Базується на попередньому MZR 2.0 (10:1), проте вдосконалена конструкція досягла 14:1. Вища ступінь стиснення підвищує температуру і тиск у циліндрах, що відображається на динаміці та паливній ефективності.
Недоліки: можливе збільшення рівня моторної оливи через потрапляння частинок палива, особливо за частих коротких поїздок. Рекомендовано частіше перевіряти мастильну систему. Іноді фіксують збої іммобілайзера.
Установлювали на: Mazda3 (BM, BP), Mazda6 (GJ), CX-3, CX-30, CX-5 (KE, KF), MX-5/Roadster (форсований варіант), Biante (2013–2018).

Mazda 1.5 SkyActiv-G

Об’єм 1496 см³. Спроєктований за тими ж засадами, що й 2.0, з алюмінієвим блоком, зменшеним ходом та діаметром циліндрів, чавунним колінчастим валом (у MX-5 – сталевим). Агрегат укомплектований безпосереднім впорскуванням з індивідуальними форсунками та впускними каналами, що створюють вихровий ефект для кращого змішування паливо-повітря. Вихлопна система 4-2-1 із довгими колекторами – стандарт SkyActiv.
Найчастіші проблеми: швидкий знос свічок запалювання, вихід з ладу котушок за низької якості пального, іноді підвищується рівень оливи внаслідок потрапляння бензину.
Установлювали на: Mazda2/Demio, Mazda3/Axela, CX-3, MX-5/Roadster.

Відгуки механіків

Основні несправності зазвичай проявляються після 100 000 км пробігу, але є численні приклади, коли двигун 2.0 SkyActiv-G проходив 200–300 000 км без серйозних поломок. Майстри відзначають простоту обслуговування: міцна ланцюгова ГРМ, відсутність складних наддувних систем і легкий доступ до деталей. Рідко трапляються проблеми з датчиком масового витратоміра повітря, негерметичними патрубками впуску чи перепускним клапаном.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

32 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago