Більшість автовиробників зараз обирають шлях компактних турбомоторів, проте Mazda вирішила інакше. Лінійка двигунів SkyActiv-G доводить: вдосконалені атмосферні рішення можуть не лише конкурувати з турбованими агрегатами за потужністю та економічністю, а й перевершувати їх за надійністю, пише Interia.
Інженери Mazda відмовилися від турбокомпресорів на користь глибокої оптимізації традиційного бензинового мотора. Завдяки збільшеному робочому об’єму двигуни працюють у помірних режимах, що суттєво підвищує їх ресурс. Головний секрет – рекордна ступінь стиснення 14:1, що дозволяє заощаджувати до 15% пального.
Об’єм 2000 см³. Базується на попередньому MZR 2.0 (10:1), проте вдосконалена конструкція досягла 14:1. Вища ступінь стиснення підвищує температуру і тиск у циліндрах, що відображається на динаміці та паливній ефективності.
Недоліки: можливе збільшення рівня моторної оливи через потрапляння частинок палива, особливо за частих коротких поїздок. Рекомендовано частіше перевіряти мастильну систему. Іноді фіксують збої іммобілайзера.
Установлювали на: Mazda3 (BM, BP), Mazda6 (GJ), CX-3, CX-30, CX-5 (KE, KF), MX-5/Roadster (форсований варіант), Biante (2013–2018).
Об’єм 1496 см³. Спроєктований за тими ж засадами, що й 2.0, з алюмінієвим блоком, зменшеним ходом та діаметром циліндрів, чавунним колінчастим валом (у MX-5 – сталевим). Агрегат укомплектований безпосереднім впорскуванням з індивідуальними форсунками та впускними каналами, що створюють вихровий ефект для кращого змішування паливо-повітря. Вихлопна система 4-2-1 із довгими колекторами – стандарт SkyActiv.
Найчастіші проблеми: швидкий знос свічок запалювання, вихід з ладу котушок за низької якості пального, іноді підвищується рівень оливи внаслідок потрапляння бензину.
Установлювали на: Mazda2/Demio, Mazda3/Axela, CX-3, MX-5/Roadster.
Основні несправності зазвичай проявляються після 100 000 км пробігу, але є численні приклади, коли двигун 2.0 SkyActiv-G проходив 200–300 000 км без серйозних поломок. Майстри відзначають простоту обслуговування: міцна ланцюгова ГРМ, відсутність складних наддувних систем і легкий доступ до деталей. Рідко трапляються проблеми з датчиком масового витратоміра повітря, негерметичними патрубками впуску чи перепускним клапаном.
Вас також можуть зацікавити новини:
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…
Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…