Назвали топ-10 найгірших коробок автомат, які часто ламаються

Ці автівки ламаються ще на гарантії

Раніше, особливо серед українців, машини з автоматичною коробкою передач вважалися ненадійними. Проте зараз все більше людей пересідають на “автомат”, і в деяких країнах 90% жителів не вміють водити “механіку”.

Незважаючи на серйозний прогрес технологій автоматичної коробки передач, на ринку з’являється багато авто з неякісними агрегатами. Про топ-10 найгірших АКПП розповідає автоблогер Дмитро Туряниця на своєму YouTube-каналі.

На 10-му місці опинилася семиступенева коробка передач DSG Q8. Цей тип трансмісії вперше з’явився на ринку в 2006 році і був встановлений на безліч автомобілів, від Volkswagen до Audi. Диски зчеплення швидко зношуються, і власники скаржаться на вібрації та ривки під час руху.

На 9-му місці розташувалася Гідроматік від General Motors з індексом 6330 6T40. Цю коробку передач встановлюють на Chevrolet Cruze, Aveo та деякі моделі Opel. Основні проблеми з нею починаються вже після 30 тисяч кілометрів пробігу.

Восьме місце в антирейтингу займає гідромеханічна коробка Renault з індексами DP-0 та DP-2. Вона встановлена на Renault Logan, Sandero першого покоління, а також деяких моделях Peugeot (306, 307 та 308) і Citroen (С3 і С4). Усі ці авто відомі своєю ненадійністю через обмежений ресурс коробки.

На сьомому місці — японська коробка Jatco G11. Ця АКПП встановлена на деякі моделі Nissan, Mitsubishi, Renault тощо. Ці автомобілі схильні до засмічення коробки, і фільтри та мастило повинні бути замінені кожні 60 тисяч кілометрів.

Шосте місце займає японська Aisin TF80SC, розроблена в 2001 році. Цю АКПП встановлюють на численні японські авто з поперечним розташуванням двигуна та переднім або повним приводом. Ці моделі, такі як Citroen, Opel, Volvo і Cadillac, оснащені цією коробкою. Проблеми з нею можуть виникнути після 100 тисяч пробігу.

П’яте місце в антирейтингу займає Jatco GF506E. Цю АКПП встановлюють на численні популярні авто з об’ємом до 3,8 літра та крутним моментом до 350 Нм. Вони можуть вийти з ладу вже через 30 тисяч кілометрів.

На четвертому місці — Aisin AW5550. Ця коробка передач призначена для передньопривідних автомобілів з об’ємом до 3 літрів і встановлюється на машини C, D і E класу, такі як Opel, Chevrolet, Renault тощо. Автомобілі з цією коробкою до 2003 року виробництва краще уникати, адже у пізніших версіях головні недоліки виправлені.

Третю позицію в антирейтингу займає Easytronic від Opel — роботизована коробка передач з 1 зчепленням, яка встановлюється на Opel, Citroen та Peugeot. Її головна проблема — повільні перемикання передач, що може бути небезпечним, особливо під час обгону або на великих швидкостях.

На другому місці — розробка корейського виробника Hyundai M56CF, яка використовується з 1,5-літровими двигунами. На жаль, вона виявилася ненадійною через постійні проблеми з валами та підшипниками. Якщо вона встановлена на потужніші двигуни, ситуація стає ще гіршою — коробка не витримує збільшення крутного моменту і виходить з ладу ще на гарантії.

На першому місці — PowerShift DPS6 (6DCT250) від Ford з подвійним зчепленням. Ця коробка є дуже вразливою через свою конструкцію. Інженери вже перед випуском вказували на необхідність значних поліпшень, але їхні зауваження залишилися без уваги вищого керівництва. Таким чином, з моменту дебюту ці коробки супроводжуються численними скаргами — непередбачуване ведення на дорозі, знос зчеплення та аварійний вихід на нейтралку на трасі. Реальний ресурс не перевищує навіть 50 тисяч кілометрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело telegraf.com.ua
Читайте також