Сегмент компактних кросоверів стрімко розвивається, і нові моделі виходять майже щотижня. Більшість з них відзначаються високою надійністю, але є й такі, які можуть не принести задоволення від водіння і стати джерелом проблем.
Видання WhatCar провело дослідження, в якому оцінило 178 моделей компактних кросоверів від 32 виробників. Вони також опитали 21 730 власників кросоверів, які були в ужитку протягом останніх п’яти років, про поломки, з якими вони стикалися за останні два роки. На основі цих даних було складено рейтинг надійності моделей.
Дослідження виявило, що 29% власників компактних кросоверів стикалися з серйозними поломками. Серед причин поломок найчастіше вказувалися проблеми з двигуном, електрообладнанням, гальмами, кондиціонерами та кузовними деталями. Зауважується, що 71% цих випадків були вирішені за гарантійними умовами, а 43% автомобілів були у ремонті протягом тижня.
За результатами опитування найненадійнішими моделями компактних кросоверів виявилися:
– Citroen C3 Aircross (з 2017 року) з рейтингом ненадійності 84,3%;
– MG ZS (з 2017 року) – 87,7%;
– Skoda Kamiq (з 2019 року) – 88,6%;
– Kia Stonic (з 2017 року) – 89,8%;
– Renault Captur (з 2019 року) – 89,8%;
– Ford Puma (з 2018 року) – 90%;
– SEAT Arona (з 2018 року) – 91,8%;
– Suzuki SX4 (2013-2021 років) – 93,6%;
– Volkswagen T-Roc (з 2018 року) – 95%;
– Dacia/Renault Duster (з 2018 року) – 95,2%.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…