Топ-3 бюджетних корейських кросоверів, які краще обходити стороною, щоб не жити на СТО
Корейські кросовери давно зарекомендували себе як доступні, сучасні й комфортні. Але не всі моделі однаково вдалі. Серед великої кількості вживаних авто на ринку є кросовери, які краще оминати, якщо ви не хочете постійно навідуватися на СТО.
Ось три бюджетні корейські кросовери, які здобули не найкращу репутацію серед механіків і власників — через проблеми з надійністю, електронікою чи моторами.
1. Hyundai Tucson 2.0 бензин (2004–2009)
Типова проблема: підвищена витрата оливи, слабка автоматична коробка передач, іржаві арки
Чому в списку: перше покоління Tucson стало популярним через низьку ціну, але з роками виявилося, що багато екземплярів — це суцільний компроміс. У базових версіях слабкий мотор, ненадійна АКПП і регулярні проблеми з електрикою. Також є скарги на корозію вже після 10 років експлуатації.
2. Kia Sportage 2.0 дизель (2010–2015)
Типова проблема: турбіна, інжектори, EGR, паливна апаратура
Чому в списку: дизельні версії Sportage третього покоління мають слабке місце — систему живлення, яка не витримує поганого пального. Багато власників стикаються з дорогими ремонтами вже після 150 000 км. Турбіни “вмирають”, форсунки дорогі, а на сервісі часто не хочуть братися за такі авто. Електроніка теж не радує — зависають блоки керування і збоїть мультимедіа.
3. SsangYong Kyron 2.7 Xdi (2005–2013)
Типова проблема: складна конструкція, часті поломки ходової, дорога діагностика
Чому в списку: незважаючи на німецький мотор (від Mercedes), цей SUV часто доставляє головний біль власникам. Елементи підвіски ламаються регулярно, деталі дорогі, знайти СТО, де розуміються на Kyron — проблема. Ще один мінус — «дерев’яна» ергономіка і вічні проблеми з електрикою, особливо в зимовий період.
Чому ці кросовери краще оминути
- Часті й дорогі ремонти після 150 000 км
- Погана адаптація до українських доріг і пального
- Проблеми з пошуком запчастин і фахівців
- Електроніка та коробки передач — слабке місце
- Низька залишкова вартість на вторинному ринку
Не всі бюджетні корейські кросовери — хороша угода. Якщо хочете купити вживаний SUV і не жити на СТО, краще звернути увагу на перевірені моделі з надійною механікою. А вищезазначені варіанти варто оминати — навіть якщо ціна здається спокусливою.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Топ-5 надійних дизельних кросоверів, які здатні проїхати майже 1 000 000 км
- Топ вживаних 10-річних кросоверів, які постійно ламаються та тягнуть гроші на ремонт
- Топ-5 японських кросоверів, які можуть проїхати 500 000 км без ремонту двигуна