Топ-3 бюджетних позашляховика, які дуже швидко ламаються, а ремонт дорогий

Купівля вживаного або недорогого нового позашляховика здається вигідним рішенням: більше простору, повний привід, підвищений кліренс. Але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них лише виглядають привабливо, а на практиці виявляються справжніми «грошовими пастками». У цій добірці SUV News — топ-3 бюджетних позашляховика, які часто ламаються та мають високу вартість ремонту.

1. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Чому не варто купувати:

На перший погляд — великий, місткий і недорогий кросовер. Але власники масово скаржаться на ненадійний дизельний двигун 2.0 або 2.2, підвищену витрату масла та часті проблеми з автоматичною коробкою передач, яка перегрівається.

Типові проблеми:

  • Дорогий ремонт АКПП;
  • Вихід з ладу турбіни;
  • Проблеми з електронікою та корозія кузова.

2. Dacia Duster (першого покоління, 2010–2013)

Чому не варто купувати:

Хоч Duster відомий як «народний» позашляховик, перші версії мали сирі рішення в технічній частині. Особливо постраждали дизельні та повнопривідні версії, які масово ламаються після 100–150 тис. км.

Типові недоліки:

  • Слабкий задній редуктор;
  • Низька якість лакофарбового покриття — швидка поява іржі;
  • Часті збої в роботі повного приводу;
  • Дешевий пластик в салоні, що швидко псується.

3. Great Wall Hover H3 / H5

Чому не варто купувати:

Цей китайський позашляховик приваблює ціною та зовнішнім виглядом, схожим на Toyota. Але ресурс силового агрегату, підвіски та трансмісії вкрай низький, а запчастини — дорогі й рідкісні.

Основні проблеми:

  • Швидке зношення ходової частини (амортизатори, шарові, важелі);
  • Ненадійна електрика;
  • Мотор схильний до перегріву, особливо в спеку;
  • Труднощі з пошуком запчастин та сервісом.

Якщо ви шукаєте надійний бюджетний позашляховик, звертайте увагу не лише на ціну, а й на репутацію моделі серед експертів та реальних власників. Авто з цього списку можуть спокусити низькою вартістю, але в результаті виявляться джерелом постійних витрат і візитів на СТО.

Порада від експертів: Перед купівлею будь-якого вживаного позашляховика — обов’язково проведіть повну діагностику та перевірте історію обслуговування.

Вам також може бути цікаво:

 

 

Читайте також