ТОП-3 корейські автомобілі, які розчарували власників: приховані проблеми та дорогий ремонт
Корейські автомобілі Hyundai та Kia за останні роки завоювали величезну популярність завдяки стильному дизайну, сучасним технологіям і привабливій ціні. Але, як показує практика, не всі моделі цих брендів однаково вдалі. Деякі з них отримали масу скарг від власників через проблемні двигуни, слабкі трансмісії та дорогі ремонти.
Ми підготували ТОП-3 корейські автомобілі, які найчастіше розчаровують власників, спираючись на дані сервісних центрів, відгуки водіїв і статистику J.D. Power та Consumer Reports.
1. Hyundai Tucson (1.6 T-GDI, 2018+)
Проблеми: турбований двигун, коробка передач, система охолодження
Середня вартість ремонту: від 40 000 грн
Новий Hyundai Tucson приваблює дизайном і технологіями, але версії з турбованим бензиновим двигуном 1.6 T-GDI виявилися проблемними:
-
часті перегріви мотора через недосконалу систему охолодження;
-
поломки роботизованої коробки передач 7DCT вже після 70–90 тис. км;
-
дорогий ремонт турбіни й паливної системи.
Багато власників відзначають, що витрати на утримання Tucson виявляються набагато вищими, ніж очікувалося при купівлі.
2. Kia Sportage (1.6 T-GDI, 2019+)
Проблеми: турбіна, форсунки, висока витрата пального
Середня вартість ремонту: від 35 000 грн
Популярний кросовер Kia Sportage з турбованим мотором 1.6 T-GDI також став джерелом скарг для багатьох власників:
-
турбіна виходить з ладу вже після 80 тис. км пробігу;
-
проблеми з паливними форсунками та системою упорскування;
-
підвищена витрата пального навіть при спокійному стилі їзди.
Власники відзначають, що обслуговування цієї версії Sportage часто стає дорогим, особливо коли доводиться ремонтувати турбіну або коробку передач.
3. Hyundai Santa Fe (2.4 MPI, 2017–2020)
Проблеми: двигун, коробка передач, електроніка
Середня вартість ремонту: 50 000–75 000 грн
Santa Fe виглядає надійним сімейним кросовером, але атмосферний бензиновий двигун 2.4 MPI став причиною багатьох нарікань:
-
підвищена витрата оливи вже після 100 тис. км;
-
проблеми з автоматичною коробкою передач після 120 тис. км;
-
електроніка, зокрема мультимедійна система, часто виходить з ладу.
Вартість оригінальних запчастин для Santa Fe висока, а складність ремонту робить його ще дорожчим, ніж у багатьох конкурентів.
Попри велику популярність, Hyundai Tucson, Kia Sportage та Hyundai Santa Fe показали, що не всі корейські автомобілі однаково надійні. Основні проблеми цих моделей:
-
слабкі турбовані двигуни;
-
дорогі поломки коробок передач;
-
електронні збої, що часто потребують дорогого ремонту.
Якщо ви плануєте купівлю вживаного корейського кросовера, важливо перевіряти історію обслуговування, звертати увагу на стан двигуна та трансмісії й не покладатися лише на репутацію бренду.