Топ-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО
Вживані німецькі позашляховики часто приваблюють покупців на вторинному ринку своїм престижем, комфортом і потужністю. Однак не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть буквально «засмоктати» власника у безкінечну низку дорогих ремонтів. У цій публікації SUV News ми зібрали ТОП-3 німецькі позашляховики, які краще обійти стороною, якщо не хочете витратити весь бюджет на СТО.
1. BMW X5 E70 (2006–2013)
На перший погляд — розкішний SUV з преміальним оздобленням і динамікою спортивного седана. Але за всім цим ховається величезна кількість «дитячих хвороб», особливо у версіях з дизельними моторами.
Основні проблеми:
- Ненадійна пневмопідвіска — дорого у ремонті.
- Проблеми з ланцюгом ГРМ на дизелях 3.0 (N57).
- Слабка електроніка, особливо у старших комплектаціях.
Вартість ремонту багатьох вузлів може сягати 50–80 тис. грн, що для вживаного авто — занадто ризиковано.
2. Mercedes-Benz ML W164 (2005–2011)
Цей кросовер може виглядати солідно та надійно, але з роками виявив себе як модель із нестабільною якістю збірки та масою дорогих несправностей.
Типові недоліки:
- Часті витоки масла з двигуна.
- Проблемна електроніка і CAN-шина.
- АКПП 7G-Tronic схильна до перегрівів і ривків.
Часто власники витрачають більше часу в сервісі, ніж за кермом. До того ж запчастини недешеві, а кваліфіковані майстри — дефіцит.
3. Volkswagen Touareg першого покоління (2002–2010)
Touareg мав на меті конкурувати з преміум-SUV, і йому це вдалося… але не в плані надійності. Перші версії відзначилися масою технічних помилок, які навіть після рестайлінгу не виправили повністю.
Найчастіші скарги:
- Складна електрика, схильна до збоїв.
- Часті поломки пневмопідвіски.
- Великі витрати пального навіть на дизельних версіях.
Ремонт систем пневмопідвіски або АКПП може «влетіти» у 100 000 грн і більше — не кожен покупець готовий до таких витрат.
Висновок: престиж не завжди означає надійність
Хоча німецькі позашляховики виглядають престижно та комфортно, не всі вони є розумним вибором на вторинному ринку. Часто за пафосним зовнішнім виглядом ховаються багатотисячні рахунки за ремонт і непередбачувані несправності.
Порада експертів: перед купівлею обов’язково проводьте повну діагностику, аналізуйте сервісну історію та по можливості звертайтеся до спеціалізованих СТО.
Вам також може бути цікаво:
- Не всі штрафи законні: як оскаржити незаконне покарання за перевищення швидкості
- Автомобільна мобілізація: ТЦК заборонять забирати машини в Україні
- В Україні водіїв на трасі почали штрафувати на 51 тисячу гривень