ТОП-3 японські кросовери, які розчарували власників своєю надійністю
Японські авто давно вважаються синонімом надійності та довговічності. Проте навіть у найкращих бувають винятки. У цій добірці SUV News ми розповідаємо про топ-3 японські кросовери, які в реальній експлуатації не виправдали очікувань власників, мають вразливі вузли та потребують частого або дорогого ремонту.
Ці моделі краще перевіряти ретельніше перед покупкою на вторинному ринку або обходити стороною, якщо не хочете постійно відвідувати СТО.
1. Nissan Qashqai (J11, 2013–2020)
Типові проблеми:
- Ненадійна варіаторна трансмісія (CVT)
- Слабка шумоізоляція та підвіска
- Висока вартість обслуговування варіатора
Qashqai другого покоління отримав багато критики через варіатор Jatco, який нерідко виходить з ладу вже після 100–120 тис. км. Водії скаржаться на ривки при розгоні, гул трансмісії та високу вартість заміни коробки — до 2 000 євро.
Попри симпатичний дизайн, хорошу ергономіку та економічні двигуни, ресурс варіатора та проблеми з підвіскою залишають гірке враження.
2. Mazda CX-7 (2006–2012)
Типові проблеми:
- Турбодвигун 2.3 DISI потребує частого обслуговування
- Висока витрата пального
- Часті проблеми з ланцюгом ГРМ та турбіною
CX-7 виглядає стильно і керується чудово, проте під капотом — технічно складний і вимогливий двигун. Турбіна часто перегрівається, а ланцюг ГРМ може “розтягнутися” вже на 80–100 тис. км, що спричиняє дорогий ремонт.
Багато власників зазначають, що витрата бензину сягає 14–16 л/100 км у місті, а якісне обслуговування — дороге. Це одна з причин, чому CX-7 стрімко втрачає в ціні на вторинному ринку.
3. Mitsubishi Outlander XL (2007–2012)
- Типові проблеми:
- Варіатор CVT – слабке місце
- Часті протікання заднього диференціала
- Підвищена витрата масла в двигуні 2.4 MIVEC
Хоч Mitsubishi Outlander і вважається практичним та просторим кросовером, версії з варіатором мають серйозні проблеми. Власники скаржаться на гул при русі, стрибки обертів та слабке тягове зусилля. Окремо варто відзначити вразливий задній редуктор, ремонт якого може обійтися до 1 000 $.
Модель також має високу витрату моторної оливи, особливо після 150 000 км пробігу. Не всі власники готові миритися з такими дрібницями в авто, яке асоціюється з надійністю.
Японський значок — ще не гарантія безпроблемної експлуатації
Незважаючи на загальну репутацію “вічних японців”, деякі кросовери відомих брендів можуть стати фінансовим тягарем. Перед покупкою будь-якого вживаного авто рекомендується:
- Робити повну діагностику трансмісії та двигуна
- З’ясовувати історію обслуговування
- Уникати машин із сумнівним пробігом і без сервісної книжки
Вас також можуть зацікавити новини:
- Чому навіть свіжа моторна олива може бути небезпечною для автомобіля
- Поліція попереджає: дефлектори на авто можуть призвести до штрафів
- Чому довге простоювання автомобіля може шкодити його стану