Топ-5 авто з кузовом, який не іржавіє щонайменше 15 років
Ідеального автомобіля, кузов якого ніколи не піддається корозії, у природі не існує — хіба що зробити його зі склопластику або дерева. Але серед сталевих машин є справжні довгожителі. Завдяки якісним матеріалам, оцинковці та додатковим захисним шарам, деякі моделі не бояться іржі навіть через 15–20 років експлуатації. Ось п’ятірка перевірених варіантів.
1. Audi 100 / Audi A6 (до 1997 року)
Культова «сотка» від Audi, а згодом — перші A6, стали символом довговічності та надійності. Починаючи з 1995 року, Audi повністю перейшла на оцинковані сталеві листи, що забезпечило кузову феноменальну стійкість до корозії. Якщо авто не потрапляло у ДТП, кузов міг виглядати свіжим і через 25 років після випуску. В Європі ці моделі досі часто зустрічаються в ідеальному стані — навіть без капітального ремонту.
2. Toyota Camry XV30 (2001–2005)
У пошуках антикорозійного рішення японці зробили ставку на спеціальну сталь із низьким вмістом домішок, а не на повну оцинковку. Додатково кузов покривали восковою мастикою та герметиками в порожнинах, що ефективно запобігало утворенню іржі. У результаті Camry XV30 стабільно служить 15+ років без «жучків», особливо в регіонах з помірним кліматом.
3. Volvo S80 (1998–2016)
Шведи традиційно славляться турботою про безпеку — і це стосується не лише пасажирів, а й металу. Volvo S80 першого покоління мав цинкове покриття, фосфатування та високу якість самої сталі. Завдяки цьому кузов зберігався без корозії 15–17 років, навіть за умов суворого клімату або агресивної експлуатації. Деякі екземпляри не мають жодної іржі навіть без повного лакофарбового покриття на внутрішніх елементах.
4. Honda CR-V (2005 рік випуску)
Цей кросовер здивував багатьох — його кузов стійко переносить погодні виклики, реагенти, сіль та дощі. Завдяки технології зварювання Honda та використанню сталі підвищеної якості, CR-V здатен прослужити без корозії до 18–20 років. Якщо така машина почала іржавіти раніше — найімовірніше, вона побувала в ДТП або мала заводський дефект. Усі інші випадки — радше виняток, ніж правило.
5. Opel Insignia (2008 рік і новіші)
Insignia — яскравий приклад того, що бюджетний сегмент теж може бути довговічним. Автомобіль має подвійне лакофарбове покриття, включно з важкодоступними ділянками. Другий шар лаку — надзвичайно товстий, що захищає метал від впливу вологи та солі. У результаті кузов починає «піддаватися» лише після 15 років експлуатації. Деякі власники взагалі не стикаються з корозією навіть після регулярного використання авто взимку.
Сталевий кузов — це не вирок. Якщо виробник подбав про захист металу, а власник — про догляд, автомобіль може десятиліттями залишатися у відмінному стані. Вище перераховані моделі — перевірений вибір, якщо вам потрібне авто, що не іржавіє з роками.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Українцям у Франції спростять обмін водійських прав без іспитів
- Загорівся індикатор бензобака: скільки ще кілометрів зможе проїхати машина «на лампочці»
- 5 хитрих психологічних прийомів, які поліцейські застосовують проти водіїв