Топ-5 бензинових кросоверів, які дуже часто ламаються, а ремонт дорогий
Сучасні кросовери — це комфорт, стиль і технології, але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них мають слабкі двигуни, проблемні коробки передач і складну електроніку, через що власники змушені постійно відвідувати СТО та витрачати великі суми на ремонт.
Ми підготували ТОП-5 бензинових кросоверів, які вважаються найменш надійними, згідно з відгуками власників, даними сервісних центрів і рейтингами надійності.
1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T)
Проблеми: турбодвигун, ланцюг ГРМ, турбіна
Популярний кросовер, який підкорив ринок завдяки дизайну та комфорту, але версії з бензиновим 1.2 DIG-T мають цілий набір хронічних проблем:
-
швидкий розтяг ланцюга ГРМ (іноді вже після 60 тис. км);
-
підвищена витрата оливи;
-
дорогий ремонт турбіни.
Через складність конструкції й високу ціну запчастин утримання Qashqai обходиться недешево.
2. Peugeot 3008 (1.6 THP)
Проблеми: турбомотор, клапанна система, перегрів
Французький кросовер виглядає сучасно, але бензиновий двигун 1.6 THP — справжній головний біль для власників:
-
часті поломки турбіни;
-
закоксовування клапанів;
-
проблеми з ланцюгом ГРМ.
У сервісних центрах цей мотор називають “прожерливим на гроші” — навіть базовий ремонт може обійтися у значну суму, а оригінальні деталі коштують дорого.
3. Volkswagen Tiguan (1.4 TSI / 2.0 TSI)
Проблеми: турбіна, ланцюг ГРМ, електроніка
Tiguan популярний серед українців, але бензинові версії з моторами TSI — одні з найскладніших у ремонті:
-
швидкий вихід з ладу турбонагнітача;
-
проблеми з ланцюгом ГРМ;
-
поломки складної електроніки.
Особливо дорогим є обслуговування варіантів із системою 4Motion. Багато власників скаржаться, що після 100–120 тис. км вкладення в ремонт стають регулярними.
4. Kia Sportage (1.6 T-GDI)
Проблеми: турбіна, форсунки, перегрів двигуна
Оновлений Kia Sportage отримав турбований мотор 1.6 T-GDI, але він виявився досить вибагливим:
-
високі навантаження призводять до перегрівів;
-
турбіна має обмежений ресурс;
-
зустрічаються проблеми з паливними форсунками.
Через складність системи охолодження ремонт обходиться дорого, а відсутність якісного пального в Україні лише погіршує ситуацію.
5. Ford Kuga (1.5 EcoBoost)
Проблеми: перегрів, тріщини блоку, турбіна
Бензинові EcoBoost двигуни на Ford Kuga — одні з найвибагливіших. Серед основних проблем:
-
підвищений ризик перегріву, що часто призводить до тріщин у блоці циліндрів;
-
витік антифризу в систему згоряння;
-
дорогий ремонт турбіни.
Через конструктивні недоліки утримання Kuga може бути дорожчим, ніж у багатьох конкурентів.
Як уникнути неприємних сюрпризів
-
Перед купівлею авто з пробігом перевіряйте історію обслуговування.
-
Вибирайте моделі з простішими атмосферними моторами — вони надійніші та дешевші в ремонті.
-
Регулярно міняйте оливу й слідкуйте за якістю пального.
-
При купівлі нового авто звертайте увагу на гарантійні умови щодо двигуна.
Бензинові кросовери можуть бути економічними й динамічними, але в деяких моделей приховані проблеми можуть обернутися серйозними витратами. Якщо ви не хочете часто бувати на СТО, перед покупкою варто уважно вивчати відгуки власників, технічні особливості моторів і типові “слабкі місця”.