Топ-5 бензинових кросоверів, які дуже часто ламаються, а ремонт дорогий

Сучасні кросовери — це комфорт, стиль і технології, але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них мають слабкі двигуни, проблемні коробки передач і складну електроніку, через що власники змушені постійно відвідувати СТО та витрачати великі суми на ремонт.

Ми підготували ТОП-5 бензинових кросоверів, які вважаються найменш надійними, згідно з відгуками власників, даними сервісних центрів і рейтингами надійності.

1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T)

Проблеми: турбодвигун, ланцюг ГРМ, турбіна

Популярний кросовер, який підкорив ринок завдяки дизайну та комфорту, але версії з бензиновим 1.2 DIG-T мають цілий набір хронічних проблем:

  • швидкий розтяг ланцюга ГРМ (іноді вже після 60 тис. км);

  • підвищена витрата оливи;

  • дорогий ремонт турбіни.

Через складність конструкції й високу ціну запчастин утримання Qashqai обходиться недешево.

2. Peugeot 3008 (1.6 THP)

Проблеми: турбомотор, клапанна система, перегрів

Французький кросовер виглядає сучасно, але бензиновий двигун 1.6 THP — справжній головний біль для власників:

  • часті поломки турбіни;

  • закоксовування клапанів;

  • проблеми з ланцюгом ГРМ.

У сервісних центрах цей мотор називають “прожерливим на гроші” — навіть базовий ремонт може обійтися у значну суму, а оригінальні деталі коштують дорого.

3. Volkswagen Tiguan (1.4 TSI / 2.0 TSI)

Проблеми: турбіна, ланцюг ГРМ, електроніка

Tiguan популярний серед українців, але бензинові версії з моторами TSI — одні з найскладніших у ремонті:

  • швидкий вихід з ладу турбонагнітача;

  • проблеми з ланцюгом ГРМ;

  • поломки складної електроніки.

Особливо дорогим є обслуговування варіантів із системою 4Motion. Багато власників скаржаться, що після 100–120 тис. км вкладення в ремонт стають регулярними.

4. Kia Sportage (1.6 T-GDI)

Проблеми: турбіна, форсунки, перегрів двигуна

Оновлений Kia Sportage отримав турбований мотор 1.6 T-GDI, але він виявився досить вибагливим:

  • високі навантаження призводять до перегрівів;

  • турбіна має обмежений ресурс;

  • зустрічаються проблеми з паливними форсунками.

Через складність системи охолодження ремонт обходиться дорого, а відсутність якісного пального в Україні лише погіршує ситуацію.

5. Ford Kuga (1.5 EcoBoost)

Проблеми: перегрів, тріщини блоку, турбіна

Бензинові EcoBoost двигуни на Ford Kuga — одні з найвибагливіших. Серед основних проблем:

  • підвищений ризик перегріву, що часто призводить до тріщин у блоці циліндрів;

  • витік антифризу в систему згоряння;

  • дорогий ремонт турбіни.

Через конструктивні недоліки утримання Kuga може бути дорожчим, ніж у багатьох конкурентів.

Як уникнути неприємних сюрпризів

  • Перед купівлею авто з пробігом перевіряйте історію обслуговування.

  • Вибирайте моделі з простішими атмосферними моторами — вони надійніші та дешевші в ремонті.

  • Регулярно міняйте оливу й слідкуйте за якістю пального.

  • При купівлі нового авто звертайте увагу на гарантійні умови щодо двигуна.

Бензинові кросовери можуть бути економічними й динамічними, але в деяких моделей приховані проблеми можуть обернутися серйозними витратами. Якщо ви не хочете часто бувати на СТО, перед покупкою варто уважно вивчати відгуки власників, технічні особливості моторів і типові “слабкі місця”.

Читайте також