Categories: Рейтинги

ТОП-5 дуже проблемних вживаних кросоверів, які краще оминути, щоб не жити на СТО

Придбання вживаного кросовера здається чудовою можливістю зекономити, але на практиці така економія може вилитися у нескінченні витрати на ремонт, черги на СТО та стрес. Деякі моделі мають привабливий вигляд, проте приховують безліч конструктивних недоліків, про які варто знати до купівлі.

Ось рейтинг найпроблемніших вживаних кросоверів, які краще не брати, якщо не хочете витратити більше, ніж коштує сама машина.

1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором

Цей X-Trail вважається “японцем із характером”, але саме цей характер часто виливається в проблеми з трансмісією. Варіатор Jatco JF011E демонструє стабільні проблеми вже після 100 тис. км.

Типові проблеми:

  • Варіатор “смикається” або виходить з ладу (вартість ремонту — від 40 000 грн).

  • Ненадійна підвіска з дорогими деталями.

  • Схильність до корозії арок і днища.

2. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Популярний варіант серед великих кросоверів на вторинному ринку, але має хронічні “болячки”. Двигуни 2.0/2.2 дизель часто споживають оливу, а коробка-автомат схильна до перегріву.

Чим небезпечна:

  • Нестабільна робота двигуна і АКПП.

  • Слабке антикорозійне покриття.

  • Висока витрата пального та дорогі ТО.

3. Jeep Compass (2006–2010)

Незважаючи на привабливий бренд, перше покоління Compass виявилось не надто вдалим. Проблеми виникають уже на пробігах до 100 тис. км.

Найчастіші скарги:

  • Варіатор ламається навіть при помірній експлуатації.

  • Низька якість збірки, слабка шумоізоляція.

  • Проблемна електрика, дорогий сервіс.

4. Ford Kuga I (2008–2012)

Приємна динаміка та зовнішність не рятують Kuga першого покоління від технічних проблем. Найбільше дістається дизельним версіям.

Недоліки моделі:

  • Несправності електроніки, блоків керування.

  • Поломки турбіни та системи подачі пального.

  • Вразливість до неякісного дизеля, особливо в українських умовах.

5. Dacia Duster (2010–2013)

Надійність новіших Duster не поширюється на перші моделі. Автомобіль став доступним, але й “сирим”.

На що скаржаться власники:

  • Корозія на арках і порогах.

  • Збої в роботі повного приводу.

  • Низька якість лакофарбового покриття та шумоізоляції.

Висновок: економія чи головний біль?

У 2025 році вторинний ринок України сповнений привабливих, але технічно сумнівних кросоверів. Перед купівлею важливо не тільки перевірити пробіг чи історію обслуговування, а й ознайомитися з типовими недоліками кожної моделі. Деякі авто можуть обійтися дорожче в утриманні, ніж новий бюджетний кросовер з гарантією.

Щоб уникнути пастки, звертайтесь до авторитетних експертів або майстрів на СТО перед купівлею. І пам’ятайте: реальна економія — це не дешевше, а розумніше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

9 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago