ТОП-5 дизельних кросоверів, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО
Дизельні кросовери вже багато років вважаються економним і практичним вибором для водіїв, які цінують великий пробіг на одному баку та гарну тягу. Однак не всі моделі виправдали очікування власників. Деякі з них стали відомими через низьку надійність, дорогий ремонт і постійні проблеми з мотором чи трансмісією.
Експерти з технічного обслуговування автомобілів склали рейтинг п’яти дизельних SUV, які краще оминати під час купівлі, щоб не витрачати тисячі гривень на візити до СТО.
Nissan X-Trail 2.0 dCi (2014–2019)
На перший погляд, це один із найпопулярніших кросоверів на європейському ринку. Але власники дизельних версій часто стикаються з такими проблемами:
- Передчасний знос турбіни (часто вже після 120–150 тис. км).
- Слабкий ланцюг ГРМ, який може розтягнутися раніше заявленого ресурсу.
- Вразливість паливної апаратури до неякісного дизеля.
Ремонт турбіни та паливної системи коштує дорого, а зняття двигуна для заміни ланцюга робить обслуговування ще витратнішим.
BMW X5 (E70) 3.0d (2007–2013)
Баварський кросовер обіцяє преміальний комфорт і потужність, але дизельні мотори цього покоління часто приносять більше клопоту, ніж задоволення від їзди:
- Вихід з ладу вихрових заслінок у впускному колекторі, що може призвести навіть до потрапляння уламків у циліндри.
- Проблемні сажові фільтри (DPF) – їхнє регенерування нерідко потребує дорогого ремонту.
- Висока вартість оригінальних запчастин та складність ремонту.
Утримання такої машини з пробігом легко перетворює власника на постійного клієнта СТО.
Ford Kuga 2.0 TDCi (2013–2018)
Доступна ціна та привабливий дизайн зробили Kuga популярним кросовером, але дизельні версії відомі своїми «хворобами»:
- Регулярні збої у роботі паливної системи, особливо при заправці неякісним пальним.
- Часті проблеми з системою EGR, що призводять до втрати потужності та збільшення витрат пального.
- Невеликий ресурс турбіни та подвійного масляного фільтра.
Багато власників після кількох років експлуатації стикаються з рахунками за ремонт, які перевищують економію на дизельному паливі.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2011–2017)
Американський позашляховик вражає зовнішнім виглядом і потужністю, але дизельні версії з італійським мотором VM Motori мають цілу низку проблем:
- Протікання паливних форсунок, що призводить до втрати потужності та задимлення вихлопу.
- Слабкі ланцюги ГРМ і часті збої в електроніці двигуна.
- Проблеми з коробкою передач на високих пробігах.
Через складну конструкцію і високу вартість робіт утримання такого автомобіля після 150–200 тис. км стає дуже дорогим.
Renault Koleos 2.0 dCi (2008–2016)
Попри відому надійність багатьох моделей Renault, перше покоління Koleos у дизельному виконанні отримало сумнівну репутацію:
- Слабка паливна апаратура, чутлива до найменших домішок у дизелі.
- Часті поломки сажового фільтра та клапана EGR.
- Проблеми з автоматичною коробкою передач, особливо на повнопривідних версіях.
Ремонт цих вузлів у більшості випадків дорогий і не гарантує довготривалого результату.
Не всі дизельні кросовери однаково надійні. Перед купівлею уживаного SUV обов’язково перевіряйте відгуки власників, історію обслуговування та типові «слабкі місця» конкретної моделі. Іноді варто відмовитися від привабливої ціни на дизельний кросовер, щоб не перетворити володіння авто на безкінечні поїздки на СТО.
* Цей матеріал написаний виключно в інформаційних цілях і ні в якому разі не є рекомендацією чи спонуканням до покупки конкретних моделей.
Вам також може бути цікаво:
- Оштрафують при першій зупинці: без якого документа водіям заборонено сідати за кермо
- Краще ніж Toyota: досвідчений механік назвав ідеальний вживаний кросовер преміум-класу
- 10 найдивніших моделей Mercedes, які коли-небудь сходили з конвеєра