Топ-5 дизельних кросоверів, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО

У пошуках економного та надійного авто багато українців звертають увагу на дизельні кросовери. Вони споживають менше пального, мають гарну тягу й доволі популярні на вторинному ринку. Проте не всі з них виявляються вигідним вкладенням — деякі моделі здатні виснажити ваш бюджет на ремонти. У цій статті SUV News зібрали 5 дизельних кросоверів, які краще обійти стороною.

1. Nissan X-Trail 2.0 dCi (2007–2013)

На перший погляд — міцний і практичний SUV. Але дизельний мотор 2.0 dCi має масові проблеми з паливною системою (особливо форсунками), турбіною і гідравлічними компенсаторами. Часто зустрічається перегрів і вихід з ладу головки блоку. Ремонт — дорогий, а ресурс двигуна — нестабільний.

2. Chevrolet Captiva 2.2 VCDi

Цей кросовер здається недорогим варіантом, але має масу “хронічних хвороб”:

  • проблеми з автоматичною коробкою передач;
  • нестійка паливна система;
  • складний доступ до обслуговування — навіть дрібні поломки потребують розбирання півавто.

СТО для Captiva може стати вашим другим домом, особливо після пробігу 150–180 тис. км.

3. Peugeot 3008 1.6 HDi (першого покоління)

Французький дизель 1.6 HDi — один із найбільш примхливих:

  • часті поломки турбіни;
  • вразливий DPF-фільтр (сажовий фільтр);
  • дорога паливна апаратура Bosch.

Навіть якісне обслуговування не гарантує відсутність сюрпризів. Із роками проблеми лише накопичуються.

4. Jeep Compass 2.2 CRD (2007–2012)

Американський бренд, але європейський дизель від Mercedes. На жаль, у Compass — низька якість збірки, постійні текти мастила, глюки електроніки та слабкий кузов.

Дизель старіє погано, часто виходять з ладу двомасовий маховик, турбіна і ЕГР-клапан.

Багато сервісів навіть відмовляються брати цю модель на ремонт через складність і непередбачуваність.

5. BMW X5 E70 3.0d (2007–2013)

Хоча BMW X5 E70 здається преміум-класом, старі дизельні версії можуть стати фінансовою пасткою:

  • проблеми з ланцюгом ГРМ;
  • вихід з ладу турбіни;
  • забруднення впускного колектора;
  • тендітна електроніка та активна підвіска.

Як не потрапити в пастку на вторинному ринку?

  • Перевіряйте історію обслуговування (відмітки в сервісній книжці або у дилерів).
  • Уникайте машин без підтвердженого пробігу.
  • Залучайте незалежного експерта для огляду авто перед купівлею.
  • Уникайте “занадто дешевих” пропозицій — дешево буває лише на перший погляд.

Не всі дизельні кросовери — це вигідна покупка. Деякі моделі здатні виснажити гаманець та нерви власника вже на перших тисячах кілометрів. Якщо не хочете жити на СТО, краще обирати перевірені й надійні варіанти, навіть якщо вони коштують трохи дорожче.

* Цей матеріал написаний виключно в інформаційних цілях і ні в якому разі не є рекомендацією чи спонуканням до покупки конкретних моделей.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також