ТОП-5 кросоверів з найпроблемнішими дизельними двигунами: моделі, яких краще уникати
У пошуках надійного вживаного кросовера багато українців звертають увагу на дизельні версії — через економічність та потужність. Проте не всі дизельні мотори однаково хороші. Деякі моделі мають хронічні проблеми, які можуть коштувати власнику тисячі гривень на СТО.
Ось ТОП-5 дизельних кросоверів від SUV News, двигуни яких часто вважають найпроблемнішими серед авто з пробігом.
1. Nissan X-Trail 2.0 dCi (M9R)
Проблеми:
- Ланцюг ГРМ розтягується вже після 100 000 км
- Турбіна з низьким ресурсом
- Високий ризик перегріву і тріщин у головці блока
Цей двигун створений у співпраці з Renault і має слабке місце — погане мастилозабезпечення, що провокує зношення навіть при акуратній експлуатації.
2. BMW X3/X5 2.0d (N47)
Проблеми:
- Знаменитий дефект ланцюга ГРМ, що рветься без попередження
- Складний та дорогий ремонт
- Часті проблеми з EGR і сажовим фільтром
Двигун N47 уже отримав репутацію «вбивці бюджету». Якщо не міняти ланцюг превентивно — ризик зруйнувати мотор повністю.
3. Ford Kuga 2.0 TDCi (DW10)
Проблеми:
- Засмічення клапана EGR
- Поломки паливної системи (особливо на паливі сумнівної якості)
- Вібрації і шум через проблеми з двомасовим маховиком
Цей двигун, хоча й досить популярний, має тенденцію до нестабільної роботи вже після 150 000 км, що часто пов’язане з несправностями форсунок.
4. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (EA189)
Проблеми:
- Система подачі палива Common Rail чутлива до якості дизеля
- Часте засмічення сажового фільтра
- Відомий дизельгейт-двигун, який має занижені реальні показники викидів
EA189 — легендарний учасник скандалу Dieselgate. Водночас відомий нестабільною роботою турбіни та високими витратами на обслуговування.
5. Renault Koleos 2.0 dCi (M9R)
Проблеми:
- Турбіна з недовгим ресурсом
- Витоки мастила
- Ризик перегріву при тривалому навантаженні
Попри співпрацю з Nissan, двигун M9R у Koleos також не виправдав очікувань — регулярні поломки системи впуску і складність у діагностиці.
Плануючи купівлю дизельного кросовера на вторинному ринку, важливо враховувати не лише пробіг, а й репутацію двигуна. Навіть популярна марка не гарантує надійності. Пам’ятайте: іноді краще переплатити за обслуговуваний бензиновий варіант, ніж потрапити в пастку постійних ремонтів дизельного мотора.
Порада: перед купівлею обов’язково замовте повну діагностику двигуна та перевірку сервісної історії. Це допоможе уникнути десятків тисяч гривень витрат у майбутньому.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Скрип гальм: як швидко перевірити та усунути проблему без дорогого ремонту
- ТОП-5 кросоверів з найнадійнішими дизельними двигунами
- В Hyundai вважають, що механічна коробка передач більше нікому не потрібна