Топ-5 позашляховиків, які не виправдали очікувань
Сегмент позашляховиків вважається одним із найпопулярніших в Україні — великі, потужні, надійні… принаймні, так вважає більшість покупців. Проте не всі SUV варті своїх грошей. Деякі моделі хоч і виглядають переконливо, але викликають розчарування після кількох тисяч кілометрів. Ми зібрали ТОП-5 позашляховиків, які не виправдали очікувань покупців, механіків і автоекспертів.
1. Jeep Cherokee (KL, 2014–2021)
Чому не виправдав:
- Основна проблема — 9-ступенева АКПП ZF, яка часто виходить з ладу ще до 100 тис. км;
- Електроніка примхлива: зависають системи безпеки, збивається навігація;
- Погано адаптований до українських доріг — м’яка підвіска швидко здається на ямах.
Багато власників скаржаться на вартість обслуговування: офіційний сервіс дорогий, а з неофіційним працювати ризиковано через складну конструкцію.
2. Ford Explorer (покоління 2011–2019)
Чому не виправдав:
- Турбодвигун EcoBoost 3.5 Twin-Turbo — ненадійний і дорогий у ремонті;
- Часто виходять з ладу водяні помпи, що може призвести до перегріву двигуна;
- Висока витрата пального навіть у штатному режимі: до 18 л/100 км у місті.
Попри гарну динаміку та комфорт, вживаний Explorer часто стає «грошовою дірою».
3. Nissan Pathfinder (R52, 2013–2020)
Чому не виправдав:
- Повернення до варіатора CVT замість класичного автомата виявилось провальним — коробка швидко зношується;
- Ходова не витримує українських реалій: страждають стійки, втулки стабілізатора, підрамник;
- Недостатня шумоізоляція та «ватне» кермо.
За відгуками, після 120 тис. км Pathfinder вимагає серйозних вкладень у трансмісію та підвіску.
4. Land Rover Discovery Sport (2014–2019)
Чому не виправдав:
- Дуже примхлива електроніка, особливо мультимедіа та системи допомоги водію;
- Часто ламається турбонаддув і з’являються проблеми з ГРМ на дизельних версіях;
- Нестабільна робота повного приводу — у деяких випадках система AWD «відвалюється» без попередження.
Багато власників продають Discovery Sport після кількох років експлуатації через постійні поломки та дороге обслуговування.
5. Chevrolet Captiva (2006–2018)
Чому не виправдав:
- Посередня якість збірки: гримучий салон, дешеві матеріали;
- Двигуни 2.0 дизель і 2.4 бензин мають низький ресурс;
- Варіатор і 5-ступенева АКПП мають часті поломки після 120 тис. км.
Captiva виглядає привабливо як бюджетний кросовер, але на практиці — це компроміс між ціною і якістю, який не вартий ризику.
Не все, що виглядає брутально і потужно, дійсно виявляється надійним позашляховиком. Перш ніж купувати навіть популярну модель, обов’язково ознайомтеся з реальними відгуками, історією обслуговування та слабкими місцями конкретної версії.
Вас також можуть зацікавити новини:
- В Україні змінюються правила складання водійських іспитів: що потрібно знати майбутнім водіям
- 5 правильних запитань до патрульного, які допоможуть перевірити законність його дій
- 5 випадків, коли в Україні водієві можуть відмовити в заміні посвідчення водія