Топ-5 позашляховиків, які не виправдали очікувань

Сегмент позашляховиків вважається одним із найпопулярніших в Україні — великі, потужні, надійні… принаймні, так вважає більшість покупців. Проте не всі SUV варті своїх грошей. Деякі моделі хоч і виглядають переконливо, але викликають розчарування після кількох тисяч кілометрів. Ми зібрали ТОП-5 позашляховиків, які не виправдали очікувань покупців, механіків і автоекспертів.

1. Jeep Cherokee (KL, 2014–2021)

Чому не виправдав:

  • Основна проблема — 9-ступенева АКПП ZF, яка часто виходить з ладу ще до 100 тис. км;
  • Електроніка примхлива: зависають системи безпеки, збивається навігація;
  • Погано адаптований до українських доріг — м’яка підвіска швидко здається на ямах.

Багато власників скаржаться на вартість обслуговування: офіційний сервіс дорогий, а з неофіційним працювати ризиковано через складну конструкцію.

2. Ford Explorer (покоління 2011–2019)

Чому не виправдав:

  • Турбодвигун EcoBoost 3.5 Twin-Turbo — ненадійний і дорогий у ремонті;
  • Часто виходять з ладу водяні помпи, що може призвести до перегріву двигуна;
  • Висока витрата пального навіть у штатному режимі: до 18 л/100 км у місті.

Попри гарну динаміку та комфорт, вживаний Explorer часто стає «грошовою дірою».

3. Nissan Pathfinder (R52, 2013–2020)

Чому не виправдав:

  • Повернення до варіатора CVT замість класичного автомата виявилось провальним — коробка швидко зношується;
  • Ходова не витримує українських реалій: страждають стійки, втулки стабілізатора, підрамник;
  • Недостатня шумоізоляція та «ватне» кермо.

За відгуками, після 120 тис. км Pathfinder вимагає серйозних вкладень у трансмісію та підвіску.

4. Land Rover Discovery Sport (2014–2019)

Чому не виправдав:

  • Дуже примхлива електроніка, особливо мультимедіа та системи допомоги водію;
  • Часто ламається турбонаддув і з’являються проблеми з ГРМ на дизельних версіях;
  • Нестабільна робота повного приводу — у деяких випадках система AWD «відвалюється» без попередження.

Багато власників продають Discovery Sport після кількох років експлуатації через постійні поломки та дороге обслуговування.

5. Chevrolet Captiva (2006–2018)

Чому не виправдав:

  • Посередня якість збірки: гримучий салон, дешеві матеріали;
  • Двигуни 2.0 дизель і 2.4 бензин мають низький ресурс;
  • Варіатор і 5-ступенева АКПП мають часті поломки після 120 тис. км.

Captiva виглядає привабливо як бюджетний кросовер, але на практиці — це компроміс між ціною і якістю, який не вартий ризику.

Не все, що виглядає брутально і потужно, дійсно виявляється надійним позашляховиком. Перш ніж купувати навіть популярну модель, обов’язково ознайомтеся з реальними відгуками, історією обслуговування та слабкими місцями конкретної версії.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також