Categories: Рейтинги

Топ-5 вживаних бензинових кросоверів, які краще обходити стороною, бо витягують всі гроші на ремонт

Купівля вживаного бензинового кросовера здається хорошим способом зекономити, але насправді деякі моделі можуть перетворити життя власника на справжній технічний кошмар. Постійні поломки, дорогі запчастини, проблеми з двигуном та електронікою — це те, що чекає на недосвідченого покупця.

Ось 5 бензинових кросоверів від SUV News, які варто уникати на вторинному ринку, якщо не хочете витратити всі гроші на ремонт.

1. Chevrolet Captiva (бензинові версії 2.4 і 3.2)

Роки випуску: 2007–2015

Чому краще оминути:

  • Часті проблеми з автоматичною коробкою передач.
  • Ненадійна робота ГБЦ (головки блоку циліндрів).
  • Висока витрата пального (12–15 л/100 км).
  • Погана шумоізоляція та слабка корозійна стійкість.

Підсумок: навіть при низькій ціні на вторинному ринку утримання Captiva обійдеться дуже дорого.

2. Nissan Qashqai J10 (1.6 і 2.0 бензин)

Роки випуску: 2006–2013

Проблеми, що лякають:

  • Варіатор (CVT) — слабке місце, часто виходить з ладу після 100 000 км.
  • Дорога підвіска, що не витримує українських доріг.
  • Може “їсти” оливу навіть на невеликих пробігах.

Порада: якщо й купувати Qashqai, то лише з механічною коробкою та перевіреним обслуговуванням.

3. Mitsubishi Outlander XL (2.4 бензин)

Роки випуску: 2006–2012

Чому варто подумати двічі:

  • Варіатор Jatco не витримує активної експлуатації.
  • Слабка антикорозійна обробка кузова.
  • Багато електричних дрібниць ламається вже після 150 000 км.

Навіть при японському походженні — ця модель має болячки, які б’ють по кишені.

4. Jeep Patriot (2.4 бензин)

Роки випуску: 2007–2015

Недоліки:

  • Нестабільна якість збірки.
  • Часті проблеми з гідропідсилювачем, підвіскою та системою повного приводу.
  • Низький ресурс варіатора.

Популярність бренду не компенсує витрати на ремонти після 100–120 тис. км.

5. Peugeot 4007 / Citroën C-Crosser (2.0–2.4 бензин)

Роки випуску: 2007–2012

Слабкі місця:

  • Французька електроніка + японський варіатор = вибухова комбінація.
  • Нестабільна робота двигуна на холодну.
  • Складність з пошуком запчастин.

Незважаючи на привабливу ціну, модель вимагає значних вкладень.

Якщо шукаєте надійний вживаний бензиновий кросовер, ці 5 моделей краще обійти стороною. Вони виглядають привабливо за ціною, але заощаджені гроші швидко підуть на СТО, запчастини та діагностику. Перед купівлею обов’язково перевіряйте технічний стан авто, читайте відгуки та звертайтесь до спеціалістів.

Пам’ятайте: справжня економія — це не найдешевше авто, а найменші витрати на його обслуговування.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

30 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago