Топ-5 вживаних дизельних кросоверів, які краще обходити стороною, бо витягнуть всі гроші на ремонт
На вторинному ринку можна знайти безліч дизельних кросоверів за привабливою ціною. Проте деякі з них насправді виявляються «грошовими пастками» для власника. Часті поломки, дорогі запчастини, складне обслуговування — усе це може швидко перетворити бюджетну покупку на фінансовий кошмар.
Експерти з обслуговування авто та власники таких моделей склали рейтинг топ-5 дизельних кросоверів, які краще обійти стороною, пише SUV News.
1. BMW X5 (E70) 3.0d
Роки випуску: 2007–2013
Тип двигуна: 3.0 дизель (M57/N57)
На перший погляд — потужний, стильний і комфортний кросовер. Але реальність суворіша: після 200 тис. км навіть доглянутий X5 може вимагати десятки тисяч гривень на ремонт. Слабкі місця — турбіна, EGR, система впорскування, ланцюг ГРМ, блок управління коробкою. До цього додається дороге сервісне обслуговування.
2. Land Rover Freelander II 2.2 TD4
Роки випуску: 2006–2014
Тип двигуна: 2.2 дизель (DW12)
Незважаючи на непогану прохідність і комфорт, цей кросовер вражає частотою поломок. Найчастіше проблеми виникають із паливною системою, турбіною та автоматичною КПП. Зустрічаються випадки виходу з ладу електроніки. Обслуговування — дороге, навіть порівняно з преміум-сегментом.
3. Nissan X-Trail T31 2.0 dCi
Роки випуску: 2007–2013
Тип двигуна: 2.0 dCi (від Renault)
На перший погляд — простий і надійний кросовер. Проте дизель від Renault — його головна проблема. Ці двигуни відомі поганою надійністю паливної системи, частими витоками масла і швидким зносом турбіни. Також часто виходять з ладу двомасові маховики та сажові фільтри.
4. Peugeot 4007 / Citroën C-Crosser 2.2 HDi
Роки випуску: 2007–2012
Тип двигуна: 2.2 HDi
Ці кросовери — французький варіант Mitsubishi Outlander, але з дизельним мотором HDi. На жаль, двигун має проблеми з клапаном EGR, ТНВД, сажовим фільтром та електронікою. Крім того, ремонт у офіційних сервісах дуже дорогий, а пошук оригінальних запчастин — окрема пригода.
5. Volkswagen Touareg 3.0 TDI (до 2010 року)
Роки випуску: 2002–2010
Тип двигуна: 3.0 TDI V6
Популярний серед українців, Touareg часто приваблює дизайном і статусом. Але старі дизельні версії — це джерело проблем. Найвідоміші — поломки пневмопідвіски, несправності АКПП, електрики, системи впорскування та сажового фільтра. До того ж ремонт двигуна V6 TDI — один із найдорожчих у класі.
Висновок: краще переплатити — ніж потім шкодувати
Під час вибору дизельного кросовера на вторинному ринку важливо не лише звертати увагу на ціну, а й враховувати репутацію моделі серед майстрів та автовласників. Навіть якщо авто здається ідеальним ззовні — приховані витрати можуть вас неприємно здивувати.
Порада: Перш ніж купувати, обов’язково зробіть повну діагностику та перевірте історію обслуговування. А ще краще — обирайте моделі з надійними двигунами та доступними запчастинами.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Поворот на «зелене» без стрілки: порушення, за яке можуть забрати права
- Рушник під склом: для чого досвідчені водії кладуть його в салоні машини
- Увага українські водії: які штрафи загрожують за використання кондиціонера у припаркованому авто