Топ-5 вживаних кросоверів, які краще обходити стороною, щоб не жити на СТО
Придбати вживаний кросовер — приваблива ідея для багатьох українців, які хочуть поєднати комфорт, прохідність і економію. Але не всі авто однаково надійні. Деякі моделі, особливо після кількох років експлуатації, можуть перетворитися на справжню фінансову пастку для власника. Постійні поломки, дефіцит запчастин, дорогий ремонт — усе це здатне перетворити поїздки на автосервіс у щотижневу рутину.
Ми в SUV News зібрали топ-5 вживаних кросоверів, які експерти, автомеханіки та власники радять уникати, якщо не хочете витрачати гроші, час і нерви.
1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T, бензин)
Чому варто уникати:
- Слабкий мотор 1.2 DIG-T відомий споживанням оливи, перегрівом і втратою компресії вже після 100 000 км.
- Турбіна також не славиться довговічністю.
Що кажуть фахівці:
Автомайстри з британського порталу WhatCar? включили цю модель у перелік найбільш ненадійних кросоверів із бензиновим двигуном.
2. Ford Kuga II (1.6 EcoBoost)
Чому варто уникати:
- Двигун 1.6 EcoBoost перегрівається та «їсть» прокладки ГБЦ.
- Нерідкі випадки тріщин у блоці двигуна.
- Варіаторна коробка також не витримує великих навантажень.
Механіки попереджають:
Це авто часто потрапляє в ремонт на пробігах до 120 тис. км. За словами експертів AutoBild, Kuga може завдати непередбачуваних витрат.
3. Chevrolet Captiva (бензин і дизель)
Чому варто уникати:
- Слабка антикорозійна обробка — кузов «цвіте» через кілька зим.
- Автоматична трансмісія працює нестабільно.
- Важко знайти оригінальні запчастини.
Відгуки власників:
На форумах водії масово скаржаться на часті електричні збої, слабку ходову частину і проблеми з електронікою навіть при невеликих пробігах.
4. Peugeot 3008 (1-го покоління)
Чому варто уникати:
- Електроніка — справжній біль. Навіть від банального дощу може «заглючити» мультимедіа або система старт-стоп.
- Роботизована коробка передач ETG6 — одне з найслабших місць.
Думка експертів:
Французький комфорт часто не виправдовує себе в умовах українських доріг. За словами фахівців Autobild.de, це авто не рекомендують купувати з пробігом понад 120 000 км.
5. Jeep Compass (до 2017 року)
Чому варто уникати:
- Слабка підвіска, яка швидко «вмирає» на наших дорогах.
- Варіатор, що вимагає частих ремонтів або заміни після 80–100 тис. км.
- Низька якість оздоблення інтер’єру.
Власники попереджають:
Цей американський SUV зовні виглядає агресивно, але на практиці часто виявляється «ведмедем на тонкому льоду». Обслуговування — дороге, результат — сумнівний.
Обираючи вживаний кросовер, краще ретельно перевірити не лише історію авто, а й репутацію моделі. Деякі машини, навіть за привабливою ціною, можуть приховувати хронічні технічні хвороби, які зроблять вас постійним клієнтом СТО. Не ведіться лише на зовнішній вигляд чи маркетинг — краще кілька разів подумати, ніж один раз сильно пошкодувати.
Вам також може бути цікаво:
- Топ-10 “вічних” бензинових кросоверів, які здатні проїхати 500 000 км без ремонту двигуна
- Назвали ТОП-7 невбиваних дизельних двигунів із легендарною надійністю
- Два гібридних кросовери, яких варто уникати: поради механіка