Categories: Рейтинги

ТОП-5 вживаних кросоверів, які практично живуть на СТО

Багато українців обирають вживані кросовери у пошуках надійності та комфорту, але деякі моделі можуть стати справжнім фінансовим тягарем. Вони часто ламаються, вимагають дорогого обслуговування та доводять власників до відчаю регулярними візитами на СТО.

Ми зібрали рейтинг ТОП-5 вживаних кросоверів, які, за статистикою ремонтів, експертними звітами Consumer Reports, J.D. Power та реальними відгуками власників, вважаються одними з найпроблемніших на українському та європейському ринках.

1. Nissan Qashqai (2014–2018)

Середня ціна на вторинному ринку: від $9 000
Типові проблеми: варіатор, електроніка, ходова

Популярний серед українців Qashqai другого покоління виглядає привабливо, але після 100–120 тис. км часто починає створювати проблеми.

  • Варіатор Jatco перегрівається та вимагає ремонту або заміни — вартість робіт сягає $1 500–2 000.

  • Слабка передня підвіска: стійки стабілізатора, важелі та амортизатори потребують частих замін.

  • Електронні системи, зокрема мультимедіа та датчики, працюють нестабільно.

Висновок: бюджетна ціна при купівлі може обернутися значними витратами на обслуговування.

2. Ford Kuga (2013–2017)

Середня ціна: від $8 500
Типові проблеми: турбіна, АКПП, система охолодження

Ford Kuga другого покоління став популярним завдяки динамічним двигунам і хорошій керованості, але його надійність залишає бажати кращого.

  • Турбодвигуни EcoBoost схильні до перегріву та розтягування ланцюга ГРМ.

  • Часто виходить з ладу PowerShift — ремонт або заміна коробки коштує від $2 000.

  • Слабке місце — система охолодження, через що нерідко виникають перегріви.

Висновок: Kuga приваблює ціною, але високий ризик поломок робить його не найкращим вибором на вторинному ринку.

3. Jeep Cherokee (2014–2018)

Середня ціна: від $10 500
Типові проблеми: АКПП, електроніка, підвіска

Jeep Cherokee виглядає стильно, але власники часто скаржаться на постійні несправності трансмісії.

  • 9-ступенева АКПП від ZF страждає від ривків, вібрацій і дорогих поломок.

  • Система повного приводу складна й дорога в ремонті.

  • Проблеми з електронікою: від датчиків до мультимедійних систем.

Висновок: Cherokee комфортний, але регулярні ремонти можуть звести нанівець усі його переваги.

4. Peugeot 3008 (2013–2017)

Середня ціна: від $8 000
Типові проблеми: електроніка, турбодвигуни, підвіска

Peugeot 3008 першого покоління — стильний європейський кросовер, але його складна електроніка й проблемні мотори роблять експлуатацію непростою.

  • Турбодвигуни 1.6 THP страждають на розтягування ланцюга ГРМ і підвищену витрату оливи.

  • Часті поломки мультимедійних систем, датчиків та блоків управління.

  • Передня підвіска швидко втомлюється на українських дорогах.

Висновок: 3008 приваблює дизайном, але вимагає постійних інвестицій у ремонт.

5. Volkswagen Tiguan (2012–2016)

Середня ціна: від $10 000
Типові проблеми: DSG, двигуни TSI, турбіна

Volkswagen Tiguan першого покоління — улюбленець українців, але на вторинному ринку він може стати головним клієнтом СТО.

  • Роботизована коробка DSG7 схильна до перегріву, ривків та передчасного зносу — ремонт від $1 200.

  • Двигуни TSI часто страждають на підвищену витрату оливи та проблеми з турбінами.

  • Поломки насосу високого тиску й паливної системи трапляються частіше, ніж хотілося б.

Висновок: Tiguan — комфортний і динамічний, але його утримання може обійтися занадто дорого.

Якщо ви обираєте кросовер на вторинному ринку, варто уважно придивитися до стану трансмісії, двигуна й електроніки. У наш список потрапили моделі, які найчастіше доставляють клопоту власникам:

  • Nissan Qashqai — проблемний варіатор

  • Ford Kuga — турбіна й коробка PowerShift

  • Jeep Cherokee — примхлива АКПП

  • Peugeot 3008 — електроніка та турбодвигуни

  • Volkswagen Tiguan — ризик із DSG і TSI

Якщо ви хочете уникнути регулярних ремонтів і великих витрат на СТО, краще уважно перевіряти історію автомобіля та обирати перевірені варіанти.

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

26 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago