Топ-5 японських кросоверів, які дуже переоцінені і не коштують своїх грошей

Японські автомобілі давно заслужили репутацію надійних, економічних і довговічних. Проте навіть серед них є моделі, які коштують занадто дорого у порівнянні з тим, що вони реально пропонують. У цій добірці SUV News зібрали 5 японських кросоверів, які експерти та автовласники часто називають переоціненими — через завищену ціну, застарілу техніку або проблеми з обслуговуванням.

1. Toyota C-HR — стиль понад практичність

Цей кросовер приваблює молодих покупців яскравим дизайном, але під капотом — доволі середні технічні характеристики. За базову комплектацію просять чималі гроші, а натомість водій отримує мало місця у салоні, обмежений огляд через вузькі вікна та жорстку підвіску. Автомобіль гарний для міста, але явно не для сімейних поїздок або трас.

Експертне зауваження: за ті самі гроші можна купити значно просторіший і комфортніший кросовер, з кращою динамікою.

2. Mitsubishi Eclipse Cross — не виправдав очікувань

Після гучної презентації Eclipse Cross мав стати конкурентом топових моделей у сегменті, але в реальності не дотягує до заявленого рівня. Слабкий мотор, посередня керованість, дешеві матеріали обробки і проблеми з CVT-трансмісією — усе це робить його невиправдано дорогим вибором.

За словами механіків, власники часто скаржаться на перегрів варіатора і дорогий ремонт після 100 000 км.

3. Honda HR-V — мінімум за максимум

Фото: Honda

Новітнє покоління HR-V отримало сучасну зовнішність, але залишилось технічно слабким. Потужності бензинового мотора ледве вистачає для активного водіння, а комплектації — надто бідні. При цьому ціна — на рівні кросоверів класом вище.

Автомобільні оглядачі AutoExpress вказують, що HR-V поступається конкурентам і за керованістю, і за рівнем оснащення.

4. Lexus UX — дорожчий, ніж заслуговує

Преміум-бренд, компактні розміри, красивий салон — здавалося б, що ще потрібно? Проте Lexus UX насправді дуже обмежений в практичності, має жорстку підвіску та невеликий багажник, що суперечить статусу «преміум-кросовера». А ціна стартує від рівня повнорозмірних SUV.

На думку німецького журналу AutoBild, UX — це більше міський хетчбек, ніж справжній кросовер.

5. Subaru XV — дорого, але без “вау”-ефекту

Subaru славиться повним приводом і надійністю, але XV — приклад того, коли бренд намагаються продати дорожче, ніж продукт цього вартий. Так, є симетричний повний привід, проте слабкий двигун, архаїчний інтер’єр і високий апетит до пального зводять плюси нанівець. А ціна — на рівні з більш місткими, потужними і технологічними конкурентами.

Як бачимо, навіть японські бренди можуть розчаровувати, якщо ціна перевищує реальну цінність. Перед покупкою кросовера радимо ретельно аналізувати не лише зовнішній вигляд чи логотип, а й технічні характеристики, рівень оснащення, витрати на обслуговування та реальні відгуки власників.

Вам також може бути цікаво:

Джерела: AutoBild, AutoExpress, CarBuzz, відгуки українських водіїв на форумах та сервісах з продажу авто.

Читайте також