Топ-7 авто з “вічним” двигуном, які проїхали понад мільйон кілометрів

Колись говорили про «вічні» машини, здатні служити десятиліттями, але сучасні авто дедалі складніші і не завжди розраховані на багаторічну експлуатацію. Проте кілька моделей усе ж подолали позначку в мільйон і більше кілометрів. Журнал AutoCar зібрав історії найвитриваліших із них.

1. Lexus LS 400 (1996)

Першим у списку опинився представницький седан Lexus LS 400 1996 року з мотором Toyota 1UZ-FE об’ємом 4,0 л. Цей «японець» намотав на одометрі 1 443 000 км, побував у руках чотирьох власників і нині належить американському журналісту Метту Фараху. До його приходу машина вже перетнула символічну позначку 999 999 миль (1,6 млн км).

2. Saab 900 SPG (1989)

Седан Saab 900 SPG 1989 року, який використовував американський торговий агент Пітер Гілберт, пройшов понад 1 500 000 км. Після такої «марафонської» служби авто передали до Музею автомобільної історії Вісконсина.

3. Mercedes-Benz 240D (1981)

Дизельний Mercedes-Benz 240D 1981 року, що належав керівнику Georgia Phone Company Полу Харману, за регулярних замін мастила кожні 5 000 км набіг майже 2 млн км. Вражає, що оригінальні деталі залишилися майже всі, крім зчеплення та стартера.

4. Honda Accord IV (1990)

Седан Honda Accord четвертого покоління з мотором F22A (2,2 л) подолав понад 1 500 000 км без капітального ремонту. Усе завдяки суворому дотриманню регламенту техобслуговування і своєчасній заміні всіх витратних деталей.

5. Chevrolet Silverado (1991)

Американський пікап Chevrolet Silverado 1991 року зі знаменитим Small Block V8 за 12 років активного використання з важкими причепами щороку проїжджав близько 129 000 км. До 2008-го його показник перевищив 1 500 000 км.

6. Hyundai Elantra (2013)

«Наймолодшим» у добірці став Hyundai Elantra 2013 року. Техаський кур’єр Фарра Хейнс щодня долав майже 1 000 км, тож на одометрі з’явилося 1 500 000+ км. Спочатку завод сумнівався в автентичності цих цифр, але експертиза підтвердила реальний пробіг.

7. BMW 325i (1990) – стендові випробування

BMW 325i 1990 року подолала мільйон кілометрів не на дорогах, а у спеціальних стендових тестах. При цьому масло міняли раз на 12 000 км, що вдвічі рідше за рекомендований інтервал.

Ці сім машин довели: за умови акуратної експлуатації та належного обслуговування навіть техніка минулого століття може стати справжнім «вічним двигуном».

Читайте також