ТОП-7 бензинових двигунів, які вважаються «вічними» — служать понад 500 тис. км

Автомобіль, який переживе кілька власників

Серед водіїв існує міф про «вічні» двигуни — ті, що здатні без капремонту проїхати понад пів мільйона кілометрів. Насправді такі агрегати є, і вони довели свою надійність десятиліттями експлуатації. У цьому матеріалі ми в SUVNews зібрали 7 бензинових моторів, які заслужено отримали статус легендарних.

1. Toyota 2JZ-GE / 2JZ-GTE

Один із найвідоміших двигунів у світі. Атмосферна версія (2JZ-GE) і турбована (2JZ-GTE) встановлювалися на Toyota Supra, Aristo, Crown.

  • Чавунний блок, який практично неможливо зруйнувати.

  • Спокійно витримує тюнінг до 1000+ к.с.

  • У стоковому режимі здатен «жити» понад 700 000 км.

2. Honda K20

Серія двигунів Honda K20 — приклад поєднання надійності та динаміки.

  • Встановлювався на Accord, Civic Type R, CR-V.

  • Ланцюговий ГРМ, висока якість матеріалів.

  • При регулярному обслуговуванні ресурс легко сягає 500–600 тис. км.

3. Mercedes-Benz M111

Атмосферний і компресорний двигун від Mercedes, відомий своєю витривалістю.

  • Ставився на C-Class, E-Class, SLK у 90-х – 2000-х.

  • Простий, ремонтопридатний і невибагливий.

  • Багато власників проїжджали на ньому 600 000 км без капремонту.

4. BMW M30

Один із найстаріших, але найнадійніших моторів BMW.

  • Випускався з 1968 по 1994 рік.

  • Чавунний блок і надійна конструкція дозволяли долати пів мільйона кілометрів.

  • Ставився на 5-й, 6-й та 7-й серії BMW.

5. Toyota 1UZ-FE

Легендарний V8 від Lexus і Toyota.

  • Встановлювався на LS400, GS400, Crown Majesta.

  • Потужний, але водночас «невбиваний».

  • Є чимало прикладів пробігу у 700–800 тис. км.

6. Nissan VG30

Японський V6, що став справжнім символом надійності.

  • Ставився на Nissan 300ZX, Maxima, Pathfinder.

  • Завдяки простій конструкції й чавунному блоку міг працювати 500 000+ км.

  • Був у топі серед таксистів 90-х за витривалістю.

7. Volvo B230

Шведський «тракторний» двигун, який заслужив повагу за довговічність.

  • Встановлювався на Volvo 240, 740, 940.

  • Надзвичайно простий у будові, легко переносить 600–700 тис. км пробігу.

  • У народі його називають «двигуном-вічником».

Чому ці двигуни живуть так довго?

  • Чавунні блоки замість алюмінію.

  • Проста будова без надлишкової електроніки.

  • Висока якість матеріалів і збірки.

  • Легке обслуговування і ремонтопридатність.

Не всі сучасні двигуни здатні похвалитися таким ресурсом, як легендарні 2JZ, 1UZ чи K20. Проте саме ці мотори стали прикладом інженерної надійності, яка сьогодні вже майже недосяжна.

Читайте також