ТОП-7 бензинових двигунів, які вважаються «вічними» — служать понад 500 тис. км
Автомобіль, який переживе кілька власників
Серед водіїв існує міф про «вічні» двигуни — ті, що здатні без капремонту проїхати понад пів мільйона кілометрів. Насправді такі агрегати є, і вони довели свою надійність десятиліттями експлуатації. У цьому матеріалі ми в SUVNews зібрали 7 бензинових моторів, які заслужено отримали статус легендарних.
1. Toyota 2JZ-GE / 2JZ-GTE
Один із найвідоміших двигунів у світі. Атмосферна версія (2JZ-GE) і турбована (2JZ-GTE) встановлювалися на Toyota Supra, Aristo, Crown.
-
Чавунний блок, який практично неможливо зруйнувати.
-
Спокійно витримує тюнінг до 1000+ к.с.
-
У стоковому режимі здатен «жити» понад 700 000 км.
2. Honda K20
Серія двигунів Honda K20 — приклад поєднання надійності та динаміки.
-
Встановлювався на Accord, Civic Type R, CR-V.
-
Ланцюговий ГРМ, висока якість матеріалів.
-
При регулярному обслуговуванні ресурс легко сягає 500–600 тис. км.
3. Mercedes-Benz M111
Атмосферний і компресорний двигун від Mercedes, відомий своєю витривалістю.
-
Ставився на C-Class, E-Class, SLK у 90-х – 2000-х.
-
Простий, ремонтопридатний і невибагливий.
-
Багато власників проїжджали на ньому 600 000 км без капремонту.
4. BMW M30
Один із найстаріших, але найнадійніших моторів BMW.
-
Випускався з 1968 по 1994 рік.
-
Чавунний блок і надійна конструкція дозволяли долати пів мільйона кілометрів.
-
Ставився на 5-й, 6-й та 7-й серії BMW.
5. Toyota 1UZ-FE
Легендарний V8 від Lexus і Toyota.
-
Встановлювався на LS400, GS400, Crown Majesta.
-
Потужний, але водночас «невбиваний».
-
Є чимало прикладів пробігу у 700–800 тис. км.
6. Nissan VG30
Японський V6, що став справжнім символом надійності.
-
Ставився на Nissan 300ZX, Maxima, Pathfinder.
-
Завдяки простій конструкції й чавунному блоку міг працювати 500 000+ км.
-
Був у топі серед таксистів 90-х за витривалістю.
7. Volvo B230
Шведський «тракторний» двигун, який заслужив повагу за довговічність.
-
Встановлювався на Volvo 240, 740, 940.
-
Надзвичайно простий у будові, легко переносить 600–700 тис. км пробігу.
-
У народі його називають «двигуном-вічником».
Чому ці двигуни живуть так довго?
-
Чавунні блоки замість алюмінію.
-
Проста будова без надлишкової електроніки.
-
Висока якість матеріалів і збірки.
-
Легке обслуговування і ремонтопридатність.
Не всі сучасні двигуни здатні похвалитися таким ресурсом, як легендарні 2JZ, 1UZ чи K20. Проте саме ці мотори стали прикладом інженерної надійності, яка сьогодні вже майже недосяжна.