Categories: Рейтинги

Топ-7 кросоверів, які не варто купувати на вторинному ринку

Купівля вживаного кросовера — чудовий спосіб заощадити. Але не всі моделі однаково надійні з пробігом. Деякі авто вже після 100–150 тис. км можуть перетворитися на «грошову яму» з постійними поломками, дорогими запчастинами або невдалими конструктивними рішеннями.

Ми зібрали ТОП-7 кросоверів, які краще обходити стороною при купівлі з рук, навіть якщо ціна виглядає привабливою.

1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T)

Проблема: масложер, турбіна, ланцюг ГРМ

Чому не варто: бензиновий турбодвигун 1.2 об’ємом погано витримує пробіг за містом і швидко зношується. Багато власників стикаються з витратами на ремонт уже на 100–120 тис. км.

2. Chevrolet Captiva

Проблема: слабка автоматична коробка, електрика

Чому не варто: через складну конструкцію КПП та неякісні електронні блоки, Captiva часто потребує дорогого ремонту. До того ж, з доступністю запчастин після виходу бренду з України — серйозні труднощі.

3. Jeep Compass (1.4 бензин)

Проблема: ненадійна турбіна, високий апетит до пального, слабке антикорозійне покриття

Чому не варто: наче «американський надійний SUV», але на практиці — багато проблем уже після 80–100 тис. км.

4. BMW X5 (E70)

Проблема: дорогий у сервісі, часто “змотаний” пробіг, пневмопідвіска

Чому не варто: колись розкішний, зараз — лотерея. Навіть дрібний ремонт може обійтись у кілька тисяч доларів. Часто на вторинці з пробігом понад 300 000 км, який “згладжують”.

5. Mitsubishi Outlander (2.4 CVT)

Проблема: варіатор Jatco, що «вмирає» без попередження

Чому не варто: ремонт варіатора часто вартує до 1000–1500$, а заміна – ще дорожча. Уникайте авто з невідомим обслуговуванням КПП.

6. Volkswagen Tiguan (1.4 TSI)

Проблема: масложер, вихід з ладу поршневої групи, DSG

Чому не варто: попри «німецьку якість», версії з мотором 1.4 часто потребують серйозного втручання вже на 100 тис. км. А “сухе” DSG (DQ200) ще більше ускладнює ситуацію.

7. Peugeot 3008 (1.6 THP)

Проблема: турбодвигун з ланцюговими проблемами, проблеми з гідропідсилювачем

Чому не варто: складна електроніка і ненадійна моторна частина — погана комбінація для вторинного ринку.

Перед купівлею вживаного кросовера обов’язково перевіряйте:

  • технічну історію за VIN
  • пробіг у блоках керування
  • стан коробки та двигуна
  • відгуки реальних власників
Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago