Топ-7 вживаних кросоверів, яких краще обійти стороною, щоб не отримати проблем

Придбання вживаного кросовера — популярне рішення серед українців, які хочуть зекономити. Однак деякі моделі, що здаються вигідною покупкою, на практиці перетворюються на бездонну яму для грошей. Постійні ремонти, складні у діагностиці несправності та дороге обслуговування — це реальність для власників деяких «проблемних» авто.

У цій добірці SUV News — 7 вживаних кросоверів, яких варто уникати, щоб не зіпсувати собі настрій і гаманець.

1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором

Основна проблема: ненадійний варіатор Jatco

Відомий японський бренд, але з вразливою трансмісією. Варіатор ламається після 100–120 тис. км, ремонт може коштувати понад 40 000 грн.

Інші мінуси:

  • дорога підвіска,
  • корозія арок та днища.

2. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Ризик: проблеми з дизельними моторами та коробкою-автоматом

Цей великий кросовер має хронічні хвороби — підвищене споживання оливи, перегрів АКПП та погану антикорозійну обробку.

Високі витрати на паливо й обслуговування роблять його невигідним для щоденного використання.

3. Jeep Compass I (2006–2010)

Слабке місце: варіатор та електроніка

Незважаючи на престижний бренд, перше покоління Compass виявилось технічно сирим. Часті поломки трансмісії, низька якість збірки та дорогі запчастини — лише частина проблем.

4. Ford Kuga I (2008–2012)

Особливо ризиковано: дизельні версії

Має хорошу динаміку, але часто ламається електроніка, турбіна, система подачі пального. Погана адаптація до української якості пального.

5. Dacia Duster I (2010–2013)

Недоліки: корозія та проблеми з повним приводом

Бюджетний кросовер з надійною репутацією у новіших поколіннях, однак перші версії часто мають іржаві арки, слабке ЛКП і глючну трансмісію.

6. Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007–2012)

Загроза: проблемна електроніка та складна діагностика

Ці французи, попри японську основу (Mitsubishi Outlander), мають ненадійні блоки управління, складно знайти деталі, а вартість обслуговування завелика.

7. Volkswagen Tiguan I (2007–2015) з DSG

Увага: роботизована коробка DSG

Цей кросовер вважається престижним, однак роботизована трансмісія DQ200 часто виходить з ладу вже на 80–100 тис. км. Її ремонт — дорогий і складний.

Не всі кросовери однаково надійні. Навіть бренди з гучними іменами можуть підвести, якщо модель має конструктивні недоліки або складну трансмісію. Перед купівлею вживаного кросовера обов’язково перевірте історію авто, проконсультуйтесь із майстром і зважте на типові проблеми конкретної моделі.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте також