Топ-7 вживаних кросоверів, яких краще обійти стороною, щоб не отримати проблем
Придбання вживаного кросовера — популярне рішення серед українців, які хочуть зекономити. Однак деякі моделі, що здаються вигідною покупкою, на практиці перетворюються на бездонну яму для грошей. Постійні ремонти, складні у діагностиці несправності та дороге обслуговування — це реальність для власників деяких «проблемних» авто.
У цій добірці SUV News — 7 вживаних кросоверів, яких варто уникати, щоб не зіпсувати собі настрій і гаманець.
1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором
Основна проблема: ненадійний варіатор Jatco
Відомий японський бренд, але з вразливою трансмісією. Варіатор ламається після 100–120 тис. км, ремонт може коштувати понад 40 000 грн.
Інші мінуси:
- дорога підвіска,
- корозія арок та днища.
2. Chevrolet Captiva (2007–2014)
Ризик: проблеми з дизельними моторами та коробкою-автоматом
Цей великий кросовер має хронічні хвороби — підвищене споживання оливи, перегрів АКПП та погану антикорозійну обробку.
Високі витрати на паливо й обслуговування роблять його невигідним для щоденного використання.
3. Jeep Compass I (2006–2010)
Слабке місце: варіатор та електроніка
Незважаючи на престижний бренд, перше покоління Compass виявилось технічно сирим. Часті поломки трансмісії, низька якість збірки та дорогі запчастини — лише частина проблем.
4. Ford Kuga I (2008–2012)
Особливо ризиковано: дизельні версії
Має хорошу динаміку, але часто ламається електроніка, турбіна, система подачі пального. Погана адаптація до української якості пального.
5. Dacia Duster I (2010–2013)
Недоліки: корозія та проблеми з повним приводом
Бюджетний кросовер з надійною репутацією у новіших поколіннях, однак перші версії часто мають іржаві арки, слабке ЛКП і глючну трансмісію.
6. Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007–2012)
Загроза: проблемна електроніка та складна діагностика
Ці французи, попри японську основу (Mitsubishi Outlander), мають ненадійні блоки управління, складно знайти деталі, а вартість обслуговування завелика.
7. Volkswagen Tiguan I (2007–2015) з DSG
Увага: роботизована коробка DSG
Цей кросовер вважається престижним, однак роботизована трансмісія DQ200 часто виходить з ладу вже на 80–100 тис. км. Її ремонт — дорогий і складний.
Не всі кросовери однаково надійні. Навіть бренди з гучними іменами можуть підвести, якщо модель має конструктивні недоліки або складну трансмісію. Перед купівлею вживаного кросовера обов’язково перевірте історію авто, проконсультуйтесь із майстром і зважте на типові проблеми конкретної моделі.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Не сідайте без цього за кермо: штрафи до 20 000 гривень
- Штраф 58 тисяч гривень: коли можуть покарати водія за моргання фарами
- Топ-3 вживані кросовери, які здатні проїхати майже мільйон кілометрів без капремонту