Всередині не так, як зовні: 6 дорогих авто із винятково дешевими салонами
Коли водій викладає чималу суму за новий автомобіль, він очікує не лише потужності, інновацій та статусу, а й розкішного інтер’єру. Та на практиці деякі виробники пропонують машини з вражаючими характеристиками, але салоном, який виглядає як у бюджетного авто, пише SUV News. Ось шість прикладів, коли очікування розкішного внутрішнього оздоблення не виправдалися.
1. Tesla Cybertruck

Футуристичний електропікап Tesla Cybertruck, що з’явився у 2023 році, вражає своєю зовнішністю та технічними можливостями. Потужна триелектромоторна версія має запас ходу понад 800 км, здатна прискорюватися до 100 км/год менш ніж за 3 секунди й буксирувати інший пікап. Крім того, кузов із нержавіючої сталі витримує навіть шрапнель.

Але в салоні – мінімалізм на межі аскетизму: пластикова обробка без натяку на дорогі матеріали, шви чи навіть дрібні дизайнерські акценти. Є великий 18,5-дюймовий дисплей, але він не рятує відчуття дешевизни. До того ж користувачі вже скаржаться на скрипи й сторонні шуми – те, що неочікувано для авто за 72 тисячі доларів.
2. GMC Hummer EV

Hummer EV – електричний позашляховик, який вражає характеристиками: 18 камер огляду, здатність заряджати інші авто, брутальний зовнішній вигляд. Але ціна в понад 90 тисяч доларів не відповідає інтер’єру. Усередині – багато твердого пластику, мінімум вишуканості й тісний простір.

Два сучасні дисплеї (12,3″ та 13,4″) з якісною графікою виглядають ефектно, але загальна атмосфера – далека від преміуму. Автомобіль вражає ззовні, але всередині здається типовим електрокаром середнього класу.
3. Alfa Romeo Giulia

Стильний і потужний седан Giulia з двигуном V6 на 513 к.с. виглядає дорого, але салон не підтримує це враження. Так, дизайн приладової панелі ергономічний, а вентиляційні отвори стилізовані під турбіни, та це не рятує ситуацію.

Матеріали відчутно прості, 8,8-дюймовий дисплей виглядає застарілим, а товсті рамки ще більше здешевлюють загальну картину. За ціну до 57 тисяч доларів хочеться чогось більш вишуканого.
4. Alfa Romeo Stelvio

Цей кросовер успадкував салон від Giulia, тож і недоліки мають спільні. Так, з 2021 року Stelvio отримав оновлений екран, але загальний стиль все ще більше нагадує минуле десятиліття.

В інтер’єрі домінує жорсткий пластик, прострочки та преміальні деталі відсутні. Попри ціну до 51 тисячі доларів, оздоблення виглядає скромно й поступається конкурентам.
5. Maserati Ghibli 
Ghibli – класика італійського бізнес-класу, яка вже не випускається, але зростає в ціні як потенційний раритет. Та інтер’єр, на жаль, не відповідає високим очікуванням. Дисплеї – застарілі (максимум 10,1 дюйма), деякі елементи взяті з модельного ряду Stellantis, що зовсім не пасує люксовому бренду.

Так, є стильні деталі – аналоговий годинник, циферблати, гарна кольорова гама. Але загалом – це більше машина минулого, ніж зразок сучасної еліти.
6. Infiniti Q50

Седан Q50 мав амбіції стати гідним суперником BMW 3 Series, але застряг у 2013 році. Незважаючи на чудову динаміку (до 304 к.с.) та комфорт, салон не витримує порівняння з сучасними конкурентами.
Два дисплеї один над одним виглядають застаріло, центральна консоль перевантажена кнопками, що додає хаосу. Матеріали якісні, але загальна стилістика — з минулого десятиліття.

Ці моделі доводять, що навіть авто з цінником у десятки тисяч доларів можуть мати салон, гідний бюджетного сегменту. Якщо ви шукаєте преміум відчуття, не варто орієнтуватися лише на зовнішній вигляд і характеристики — інтер’єр також заслуговує на ретельну оцінку.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Чому нові моделі авто стали менш надійними, ніж старі: головні причини
- Чому не варто міняти масло кожні 10 тисяч пробігу, як рекомендує виробник
- В Україні водіїв штрафують за відчинені вікна в авто: деталі