Які кросовери “вмирають” після 150 тис. км: топ-5 моделей, що стають проблемою
Купівля вживаного кросовера — це завжди ризик. І хоча більшість автомобілів без проблем долають 200–300 тисяч кілометрів, деякі моделі буквально розсипаються вже після 150 000 км пробігу. Часті поломки, вартісний ремонт і конструктивні недоліки — усе це може перетворити привабливу ціну на суцільне розчарування.
У цьому матеріалі SUV News — ТОП-5 кросоверів, які часто “вмирають” після 150 тис. км, згідно з досвідом власників, автосервісів і відгуками механіків.
1. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Основні проблеми: масложер, турбіна, розтягування ланцюга ГРМ
Чому варто уникати: бензиновий двигун 1.2 л з турбіною втрачає ресурс уже після 120–150 тис. км. Турбіна виходить з ладу, з’являється витрата оливи, а ремонт двигуна — дорогий і складний.
2. Chevrolet Captiva
Основні проблеми: автоматична КПП, електроніка, ходова
Чому варто уникати: після 150 тис. км коробка починає “замислюватися”, буксувати, а електронні системи — давати збої. Через відсутність офіційної підтримки в Україні запчастини складно дістати.
3. Peugeot 3008 (1.6 THP)
Основні проблеми: турбодвигун, ланцюг ГРМ, гідропідсилювач
Чому варто уникати: після 130–150 тис. км мотор починає “їсти” оливу, ланцюг розтягується, а турбіна втрачає тиск. Також часто виходить з ладу електроніка та системи підвіски.
4. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI (DSG)
Основні проблеми: масложер, поршнева група, “суха” коробка DQ200
Чому варто уникати: двигун 1.4 TSI часто потребує капремонту ще до 150 тис. км. А коробка передач DSG після 100–130 тис. км починає сіпатись і гальмувати, особливо у місті.
5. Jeep Compass (1.4 бензин)
Основні проблеми: турбіна, високий розхід пального, ржавіння кузова
Чому варто уникати: американський кросовер насправді має низьку якість збірки. Після 150 тис. км часто “сиплеться” турбіна, починає іржавіти днище, а електроніка “живе своїм життям”.
Поради перед покупкою кросовера з пробігом:
- Перевіряйте історію обслуговування (VIN-код + сервісна книга)
- Оглядайте стан двигуна, коробки, підвіски — не тільки зовні
- Звертайтесь до СТО для діагностики перед купівлею
- Не купуйте модель “наосліп”, навіть якщо ціна приваблива
Якщо вам пропонують кросовер із пробігом 140–160 тис. км “у відмінному стані” — будьте обережні. Деякі моделі справді стають “грошовою ямою” після 150 000 км. Краще заплатити трохи більше за надійну модель, ніж регулярно витрачати на ремонт.
Вам також може бути цікаво:
- Штраф, якого не уникнути: 6 ситуацій з автомобільними номерами, що загрожують проблемами
- В Україні можуть ввести обов’язкові медогляди для водіїв
- Українським водіям пояснили, як діяти, якщо під час зупинки автомобіля патрульний просить відкрити капот