10 головних проблем автомобілів Subaru: на що скаржаться власники

Subaru користується популярністю серед українських автолюбителів завдяки надійності, безпеці та системі повного приводу. Однак у цих машин є й недоліки, які можуть зіпсувати враження від володіння. Видання Motorbiscuit розібрало десять головних проблем, з якими стикаються власники Subaru.

1. Проблеми з прокладкою головки блоку циліндрів

Багато моделей Subaru з 2,5-літровими двигунами, особливо Forester, Outback і Impreza кінця 90-х – початку 2010-х років, страждають від проблем з прокладками ГБЦ. Заміна обходиться в 70 000 – 100 000 гривень, а іноді потрібно кілька ремонтів. Виробник заявляє, що усунув проблему, але власники продовжують скаржитися.

2. Підвищена витрата масла

Двигуни Subaru нерідко споживають оливу у великих обсягах. Особливо цим грішать моделі 2011-2014 років з моторами 2.0 і 2.5 літра. Водіям доводиться доливати близько літра оливи кожні 1 500 км. Це призвело до колективного позову проти компанії. Якщо не стежити за рівнем оливи, двигун може вийти з ладу.

3. Ненадійні варіаторні трансмісії (CVT)

Безступінчасті коробки передач Subaru, що встановлюються на моделі 2010-2018 років, часто виходять з ладу ще до 150 000 км пробігу. Їх ремонт коштує дорого, а заміна може обійтися в 100 000 – 150 000 гривень. Хоча Subaru збільшила гарантію на деякі моделі, проблеми нікуди не поділися.

4. Висока витрата пального

Повний привід – це перевага Subaru, але він негативно позначається на витраті палива. Наприклад, Forester і Outback рідко відповідають заявленим показникам. Середня витрата цих моделей становить 9-12 л/100 км, що вище, ніж у конкурентів з переднім приводом. Гібридні версії мало чим кращі.

5. Слабкі матеріали салону

Якість інтер’єру в Subaru поступається конкурентам. У дешевих комплектаціях багато жорсткого пластику, який швидко дряпається. Крісла та оздоблення салону зношуються швидше, ніж у інших марок. Моделі WRX 2015-2020 років особливо часто критикують за шум у салоні та слабку шумоізоляцію.

6. Глючна мультимедіа

Система Starlink, встановлена в Subaru з 2015 року, працює нестабільно. Власники скаржаться на зависання, повільний відгук і навіть повні відмови системи. Apple CarPlay і Android Auto не завжди рятують ситуацію. Якщо вам важливий зручний інтерфейс, краще протестувати систему перед покупкою.

7. Схильність до корозії

Якщо у вашому регіоні взимку дороги посипають сіллю, будьте обережні. Subaru, особливо моделі 2000-х років, схильні до іржі. Корозія з’являється на колісних арках, порогах і днищі. Регулярна антикорозійна обробка допомагає, але не вирішує проблему повністю.

8. Низька вантажопідйомність і тягова здатність

Незважаючи на рекламний образ «авто для пригод», буксирувальні можливості Subaru залишають бажати кращого. Наприклад, Forester розрахований лише на 680 кг, тоді як Toyota RAV4 може буксирувати 1 500 кг. Outback здатний тягнути до 1 600 кг, а Ascent – до 2 270 кг, але це скоріше виняток.

9. Дорогий ремонт і обслуговування

Subaru потребує більше витрат на обслуговування, ніж багато інших марок. Боксерні двигуни складніші в ремонті, а повний привід означає додаткові елементи трансмісії, що вимагають догляду. Навіть заміна свічок запалювання обходиться дорожче через незручне розташування мотора.

10. Не завжди виправдана репутація надійності

Хоча Subaru славиться довговічністю, деякі моделі останніх років підірвали цей імідж. Проблеми з двигунами, трансмісіями та електрикою особливо часто зустрічалися у Outback і Legacy 2013-2018 років. Перед купівлею вживаної Subaru варто уважно вивчити історію моделі.

Висновок

Subaru – хороший вибір для тих, хто цінує повний привід і безпеку. Однак ці автомобілі мають свої недоліки, і їхнє утримання може виявитися дорожчим, ніж очікувалося. Перш ніж купувати Subaru, переконайтеся, що готові справлятися з можливими проблемами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також