Categories: Статті

10 найпоширеніших помилок на заправці, які роблять майже всі водії

Практично кожен автовласник щодня заїжджає на АЗС. Попри те, що робота колонок у переважній більшості випадків автоматизована, це не гарантує відсутності помилок. Багато автомобілістів і не здогадуються, наскільки дорогими та небезпечними можуть стати їхні звички під час заправки.

Коли слід звертатися до обслуговуючого персоналу?

На багатьох станціях нині є оператори, які самостійно керують пістолетом та контролюють обсяг пального. Така послуга з’явилася не випадково: часто власники авто забувають вийняти пістолет із заливної горловини після закінчення заправки, що призводить до проливу пального та псування обладнання.

Спостереження камер і втрачені речі

Система відеоспостереження на АЗС не лише фіксує порушення, а й допомагає відстежувати клієнтів. Однак велика кількість автомобілів іноді вводить водіїв в оману, й ті залишають дверцята розблокованими чи кладуть цінні речі на передньому сидінні. Результат — неприємні втрати.

Читайте також: Небезпека на колесах: чому ні в якому разі не можна ігнорувати стан протектора шин

Заправка з увімкненим двигуном: ризик для обладнання

Запуск двигуна під час подачі пального може спричинити статичний розряд та перешкоди в роботі паливної системи. Деякі автовласники нехтують цим правилом, хоча така помилка загрожує як поломкою колонки, так і пошкодженням автотранспортного засобу.

Неправильне дозування пального: у чому небезпека?

Інша часта помилка — неправильний вибір кількості літрів. Одні заливають «до повного краю», а інші зупиняються зарано, ризикуючи залишитися без пального в дорозі. Також багато хто витягує пістолет одразу після зупинки лічильника, не враховуючи залишкове випаровування, що може призвести до розбризкування бензину й пошкодження лакофарбового покриття.

Уникайте цих помилок, дотримуючись простих рекомендацій на АЗС. Безпечна та економна заправка – це запорука спокійного руху далі!

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

42 секунди ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

44 хвилини ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago