Categories: Статті

10 тонкощів обгону, про які варто пам’ятати кожному водієві

Обгін є найскладнішим і найнебезпечнішим маневром на дорозі. Найменша помилка тут може призвести до серйозної аварії, тому варто підходити до виконання цієї процедури максимально серйозно і відповідально. Експерти видання AutoSwiat виділили десять важливих нюансів, які варто знати про правильний обгін кожному водієві.

  1. Обгін праворуч дозволений, але не завжди безпечний: якщо ви рухаєтеся магістраллю, де є кілька смуг в одному напрямку, то ПДР дозволяють обганяти праворуч. Але якщо водій рухається невпевнено в лівій смузі, то це може призвести до ДТП.
  2. Пішохідний перехід – не місце для обгону: те саме стосується і велодоріжок.
  3. Знак «обгін заборонено» не абсолютний: поодинокі транспортні засоби, що рухаються на швидкості нижче 30 км/год можна обганяти під таким знаком.
  4. Подвійна суцільна – це не заборона на обгін, а заборона на перетин лінії: за наявності можливості обігнати транспорт, що рухається попереду, без наїзду на розмітку – він допустимий.
  5. Обгін трамвая – тільки праворуч: заборонено виїжджати на трамвайні колії зустрічного руху.
  6. При обгоні не можна перевищувати швидкість: якщо вам потрібно збільшити динаміку, щоб завершити маневр, ПДР забороняє перевищувати гранично допустимий ліміт.
  7. Заборонено обганяти на перехрестях і перед ними: це створює загрозу для інших учасників руху.
  8. Обганяєте – переконайтеся в безпеці: перш ніж починати маневр, потрібно прорахувати всі ризики і загрози. Якщо не впевнені – не обганяйте.
  9. Не прискорюйтеся, коли вас обганяють: якщо бачите, що авто, яке йде позаду, вже почало обгін, не можна тиснути педаль додолу – це пряма загроза безпеці та привід для штрафу.
  10. Не завжди можна обганяти велосипедиста: деякі з них можуть розвивати швидкість понад 30 км/год, тому їх обгін заборонений.

Висновок

Навіть досвідчені водії з величезним стажем можуть не знати цих тонкощів, накликаючи на себе і оточуючих небезпеку. Обгін – це та ситуація, коли таке незнання може обійтися дуже дорого для всіх.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago