5 основних причин, чому двигун автомобіля може зламатися раніше терміну

Зазвичай, поломки двигуна відбуваються рідше, ніж інших складових автомобіля, проте ремонт двигуна часто вимагає значних витрат. Експерти визначили основні чинники, які призводять до критичних неполадок у роботі силового агрегату раніше, ніж передбачає виробник автомобіля.

Однією з ключових причин, які можуть призвести до поломки двигуна раніше, ніж планувалося, є нестача моторного мастила. Це може стати результатом недбалості власника автомобіля, який через поспіх чи лінощі може пропустити перевірку рівня мастила, відкладаючи це до наступного технічного обслуговування або навіть ігноруючи відповідний індикатор на приладовій панелі.

Невчасна заміна мастила та фільтра також може призвести до погіршення роботи масляного насоса та засмічення масляних каналів. З нестачі мастильного матеріалу найбільше страждають колінвал і шатунні вкладиші, після чого можуть постраждати підшипники ковзання, поршнева група і стінки циліндрів.

Використання непідходящого або підробленого мастильного матеріалу – ще одна поширена причина поломок силового агрегату. Застосування занадто густої оливи при низьких температурах або, навпаки, занадто рідкого мастильного матеріалу в умовах високих температур може завдати серйозної шкоди двигуну. Використання неякісного масла може призвести до неправильного змащування тертячих поверхонь, що з часом може призвести до їх пошкодження.

Ще однією причиною поломки двигуна є використання низькопробного палива. Наприклад, пальне з октановим числом нижче рекомендованого може викликати детонацію у двигуні, що призводить до руйнівних наслідків та перегріву. Використання контрафактного палива з високим вмістом шкідливих речовин також може спричинити збої в роботі паливної системи та засмічення фільтрів, форсунок та прискореного зносу каталізатора.

Перегрівання двигуна може виникнути при несправності системи охолодження. Ще одним неприємним сценарієм є потрапляння антифризу в моторне масло через дефекти головки блоку циліндрів (ГБЦ), пошкодження поверхні ГБЦ або теплообмінника. Це може порушити нормальне змащення деталей двигуна і призвести до поломки ДВЗ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело ampercar.com
Читайте також