У Польщі посилили відповідальність за маніпулювання автомобільними номерними знаками. Українцям у цій країні загрожує до 5 років в’язниці за надання неправдивих відомостей про реєстраційні номери свого авто, пише Interia.
Оновлене законодавство Польщі передбачає низку штрафів за неправильне використання автомобільних номерів:
У Польщі також з’явилася нова проблема з так званими «малими номерами», які були засновані в 2018 році. Вони призначалися виключно для автомобілів, імпортованих зі США та Японії, конструкція яких не пристосована для стандартних європейських реєстраційних знаків.
Однак незабаром поляки стали встановлювати їх на всі транспортні засоби без розбору. Оскільки малі номери обмежені в символах, кількість комбінацій також обмежена, що викликає проблеми з видачею нових знаків.
Польська поліція активно почала виявляти незаконне використання нестандартних номерів. Тепер від автовласників вимагається документальне підтвердження того, що конструкція їхніх транспортних засобів справді вимагає використання малих номерів. Якщо при цьому відомості буде надано неправдиві, то щодо порушника відкривається кримінальне провадження, що загрожує автомобілісту позбавленням волі на строк від 3 місяців до 5 років.
Враховуючи, що в Польщі за останні роки осіло безліч українців, не виключено, що махінації з номерними знаками торкнуться і їх. Якщо в Україні за такі «фокуси» загрожує штраф в 1190 гривень, то в сусідній країні вже можна загриміти за ґрати.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…