5 сучасних функцій в авто, за які покупці не хочуть переплачувати

Більшість автовласників не хочуть платити за високотехнологічні функції, які виробники автомобілів хочуть їм запропонувати. Так виявили результати опитування, проведеного компанією AutoPacific.

В опитуванні взяли участь 11 700 осіб, більшість з яких заявили, що не хочуть переплачувати за такі функції, як зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.

21% респондентів готові доплатити за інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже доступний у багатьох преміальних автомобілях.

Лише 18% покупців нових автомобілів не проти платити за послуги передплати, а лише 17% хочуть, щоб їхній автомобіль мав екран для відправлення повідомлень іншим учасникам руху, особливо пішоходам.

Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, підтвердило, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях вважаються більш ефективними та безпечними у порівнянні з сенсорними.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело MMR
Читайте також