Сучасна трансмісія, як правило, являє собою складний і крихкий механізм, що вимагає дбайливого ставлення і регулярного обслуговування. В іншому разі водій ризикує зіткнутися з поломкою і дорогим ремонтом. Досвідчений автомеханік при цьому розповів «SUV News», що у деяких марок авто «коробки» ходять набагато довше без ремонту і невибагливі в обслуговуванні.
Головним елементом техобслуговування КПП є заміна трансмісійної рідини. У «механіці» це потрібно приблизно раз на 100 000 кілометрів. Для «автомата» цей термін удвічі менший, для «роботів» – втричі.
При цьому на автомобілях Renault ця процедура не така критична і важлива, як на інших авто. Французький виробник використовує трансмісії, більш стійкі до навантажень і менш чутливі до обслуговування. Це не означає, що вони не потребують регламентного сервісу, але вимоги до них зазвичай менш суворі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…