Сучасна трансмісія, як правило, являє собою складний і крихкий механізм, що вимагає дбайливого ставлення і регулярного обслуговування. В іншому разі водій ризикує зіткнутися з поломкою і дорогим ремонтом. Досвідчений автомеханік при цьому розповів «SUV News», що у деяких марок авто «коробки» ходять набагато довше без ремонту і невибагливі в обслуговуванні.
Головним елементом техобслуговування КПП є заміна трансмісійної рідини. У «механіці» це потрібно приблизно раз на 100 000 кілометрів. Для «автомата» цей термін удвічі менший, для «роботів» – втричі.
При цьому на автомобілях Renault ця процедура не така критична і важлива, як на інших авто. Французький виробник використовує трансмісії, більш стійкі до навантажень і менш чутливі до обслуговування. Це не означає, що вони не потребують регламентного сервісу, але вимоги до них зазвичай менш суворі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Компанія Ford представила оновлений Bronco Heritage Edition 2025 року, який став справжньою даниною поваги першій…
Зима - справжній стрес для автомобіля: морози, сніг, дорожні реагенти і волога поступово зношують вузли…
Гоночні технології часто знаходять застосування в масовому автопромі, покращуючи безпеку, продуктивність і комфорт. Експерти видання…
Південнокорейський автовиробник Kia запустив у Європі провокаційну рекламну кампанію для свого нового електромобіля Kia EV3.…
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а джерело підвищеної відповідальності. Водії в Україні зобов'язані…
Віднедавна в Україні дозволено вживання канабісу в медичних цілях. Однак навіть за наявності рецепта від…