Білий наліт на щупі або кришці маслозаливної горловини часто турбує водіїв. Емульсія моторної олії може свідчити про звичайні процеси або серйозні проблеми з двигуном. Важливо розуміти, коли ця проблема потребує втручання і що потрібно робити в такій ситуації.
Біла емульсія найчастіше з’являється в холодну пору року через конденсат. Коли двигун працює при низьких температурах, волога накопичується на його внутрішніх частинах, особливо після коротких поїздок. У таких випадках двигун не прогрівається до робочої температури, і волога не встигає випаруватися. В результаті вона змішується з маслом і утворює наліт на кришці.
Це не стане проблемою, якщо після прогрівання двигуна волога випаровується. Щоб уникнути цього, варто дати двигуну попрацювати хоча б 30 хвилин на робочій температурі або час від часу їздити на довші дистанції.
Якщо білий наліт з’явився в теплу пору року або поширився всередині двигуна, це може свідчити про серйозні проблеми. Серед них: пошкоджена прокладка головки блоку циліндрів, тріщини в блоці циліндрів, проблеми з вентиляцією картера або потрапляння антифризу в олію. У таких випадках потрібно терміново звернутися до сервісу для перевірки.
Якщо ви помітили такі симптоми, важливо відразу перевірити двигун. Регулярний догляд за авто, перевірка рівня олії та своєчасна консультація з майстрами допоможуть уникнути серйозних поломок і продовжити життя двигуна вашого автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…