Сучасні автомобілі з АКПП мають по дві педалі – газ і гальмо, щоб максимізувати комфорт і спростити процес водіння. Однак на багатьох авто все ще можна зустріти третю педаль зчеплення, а на деяких і четверту – стоянкового гальма.
Як пише SlashGear, такий механізм раніше був обов’язковим для машин, які продавалися в США. До появи звичного ручника або електронного стоянкового гальма, аварійний механізм активувався натисканням ноги. Щоб його задіяти, водій натискав педаль до клацання, а для деактивації – або тягнув важіль, або знову натискав педаль. На гумовій накладці часто був присутній напис «Park» – щоб випадково не переплутати з педаллю зчеплення.
Обов’язковою ця функція була тому, що її розглядали контрольні органи в США як резервне гальмо на випадок виходу з ладу основної системи. Згодом ця система стала неактуальною, оскільки машини стали більш компактними, а місця для ніг у них ставало дедалі менше. У підсумку цю технологію було повністю витіснено звичним для більшості сучасних автомобілістів «ручником», який зараз і сам стає відгомоном минулого, оскільки його активно витісняє електронна альтернатива.
Раніше ми писали, навіщо насправді потрібні гачки біля ручок у салоні автомобіля. Також експерти пояснили, чому не можна вивертати кермо до упору: механік пояснив ризики.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…