Чому деякі водії віддають перевагу «варіатору» замість класичного «автомату»

Традиційно вважається, що серед усіх автоматичних коробок передач «класична» гідромеханіка – це найкращий варіант. Однак, довіри до варіаторних коробок передач у водіїв значно менше. І все ж, деякі громадяни обирають саме її. Чому так? Розглянемо переваги та недоліки варіаторів у різних ситуаціях.

Переваги і недоліки різних типів коробок передач

Кожна автомобільна коробка передач має свої сильні та слабкі сторони. Якщо говорити про «класичну» гідромеханіку, то серед її найважливіших переваг можна виділити:

  • Гнучкість передачі: Передача в такій коробці може змінюватися незалежно від потужності двигуна.
  • Захист від перевантажень: Гідротрансформатор виключає навантаження на коробку у випадку некоректного користування.
  • Економія масла: Відносно мала витрата оливи під час експлуатації.

Але не обходиться і без недоліків: існує ризик ривків при переключенні передач, а головний мінус гідротрансформатора – це підвищена витрата пального.

Що можна сказати про варіатори?

Варіатори також мають свої плюси і мінуси. Багато водіїв одразу зазначають недоліки цього типу коробок. А їх дійсно чимало:

  • Складний ремонт: Виправлення поломок варіатора може бути дуже складним і витратним.
  • Обмеження за потужністю: Варіатор не підходить для потужних автомобілів.
  • Швидкий знос: При великому навантаженні чи на високих обертах працювати з варіатором непросто.
  • Вартість рідини: Трансмісійна рідина для варіатора зазвичай дорожча.

Проте варіатори також мають свої переваги. Серед них:

  • Паливна економія: При умілому використанні витрати пального можуть бути нижчими.
  • Швидкий старт: Варіатор забезпечує найлегше прискорення.
  • Краща динаміка: Автомобіль з варіатором зазвичай демонструє кращу динаміку управління.

Читайте також: В Україні з’явився новий дорожній знак: що варто знати водіям

Як обрати між варіатором та гідромеханікою?

Отже, як уже можна було здогадатися, кожен тип коробки відмінно підходить для своїх завдань. Тож щоб відповісти на питання: «Варіатор чи гідромеханіка?» – варто зважати не лише на особисті уподобання, а й на те, в якому режимі та для яких цілей буде використовуватися транспортний засіб.

Якщо потрібно максимальне ресурсоємність та зручність, варто обрати саме «класичну» АКПП з гідромеханіки. Проте, якщо автомобіль має забезпечувати максимальну продуктивність, плавність ходу, швидкий розгін та при цьому низьку витрату пального, тоді варто розглянути варіанти з варіатором.

Більше інформації про автомобільні новинки та технології можна знайти на нашому сайті. Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також