Навесні з українських доріг нерідко сходить не тільки сніг, а й асфальт. Оголюються вибоїни та ями, які стають справжнім прокляттям для автомобілістів. Через них водії змушені постійно пригальмовувати і змінювати траєкторію руху, що іноді може призвести до поломки ТЗ або ДТП. Однак досвідчені керманичі часто беруть на озброєння іншу тактику, повідомляє «Hyser».
Експерти звертають увагу, що різке гальмування перед ямою може призвести до пошкодження підвіски і втрати контролю над автомобілем. Від таких дій страждає гальмівна система і шини. У підсумку можна нарватися на дорогий ремонт там, де це було необов’язково.
Водії зі стажем навчилися застосовувати техніку активного управління. Вона передбачає планування маневру і вибір оптимальної траєкторії. Так чинять професійні гонщики, які не сповільнюються перед ямами, а навпаки – тиснуть педаль у підлогу. За рахунок інерції машина проскакує через яму і навіть не відчуває її. Однак важливо мати відповідні навички та вміти правильно все розрахувати. У разі помилки можна сильно пошкодити авто і також втратити керування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…