Навесні з українських доріг нерідко сходить не тільки сніг, а й асфальт. Оголюються вибоїни та ями, які стають справжнім прокляттям для автомобілістів. Через них водії змушені постійно пригальмовувати і змінювати траєкторію руху, що іноді може призвести до поломки ТЗ або ДТП. Однак досвідчені керманичі часто беруть на озброєння іншу тактику, повідомляє «Hyser».
Експерти звертають увагу, що різке гальмування перед ямою може призвести до пошкодження підвіски і втрати контролю над автомобілем. Від таких дій страждає гальмівна система і шини. У підсумку можна нарватися на дорогий ремонт там, де це було необов’язково.
Водії зі стажем навчилися застосовувати техніку активного управління. Вона передбачає планування маневру і вибір оптимальної траєкторії. Так чинять професійні гонщики, які не сповільнюються перед ямами, а навпаки – тиснуть педаль у підлогу. За рахунок інерції машина проскакує через яму і навіть не відчуває її. Однак важливо мати відповідні навички та вміти правильно все розрахувати. У разі помилки можна сильно пошкодити авто і також втратити керування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…