Навесні з українських доріг нерідко сходить не тільки сніг, а й асфальт. Оголюються вибоїни та ями, які стають справжнім прокляттям для автомобілістів. Через них водії змушені постійно пригальмовувати і змінювати траєкторію руху, що іноді може призвести до поломки ТЗ або ДТП. Однак досвідчені керманичі часто беруть на озброєння іншу тактику, повідомляє «Hyser».
Експерти звертають увагу, що різке гальмування перед ямою може призвести до пошкодження підвіски і втрати контролю над автомобілем. Від таких дій страждає гальмівна система і шини. У підсумку можна нарватися на дорогий ремонт там, де це було необов’язково.
Водії зі стажем навчилися застосовувати техніку активного управління. Вона передбачає планування маневру і вибір оптимальної траєкторії. Так чинять професійні гонщики, які не сповільнюються перед ямами, а навпаки – тиснуть педаль у підлогу. За рахунок інерції машина проскакує через яму і навіть не відчуває її. Однак важливо мати відповідні навички та вміти правильно все розрахувати. У разі помилки можна сильно пошкодити авто і також втратити керування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Якщо вам необхідно залишити машину без нагляду на тривалий час, існує простий, але ефективний спосіб…
Кросовери та позашляховики продовжують домінувати на автомобільному ринку, пропонуючи водіям універсальність, простір і прохідність. Однак…
Якщо на приладовій панелі вашого автомобіля загорівся «Check Engine», не варто відразу впадати в паніку…
Коли говорять про позашляховики, Toyota Land Cruiser - одна з перших моделей, що спадають на…
Toyota Hilux GR Sport 2026 року обіцяє стати ще більш агресивним і технологічним, ніж його…
Volkswagen оголосив про велике відкликання 177 493 автомобілів Atlas і Atlas Cross Sport, випущених у…