Чому двигун внутрішнього згоряння у гібридах може зношуватися швидше
Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується, включається бензиновий двигун. Але є проблема: бензинові двигуни в гібридах можуть зношуватися швидше, ніж у звичайних автомобілях.
Обслуговування гібридних автомобілів може бути дорогим. Це пов’язано з тим, що в таких машинах багато систем, як кондиціонер або гальма, працюють на високовольтній батареї (більше 500 вольтів), а не на звичайній 12-вольтовій системі. Тому для таких систем потрібні спеціальні рідини з низькою електропровідністю.
У гібридних автомобілях, як і в електромобілях, використовуються спеціальні рідини: антифриз, трансмісійна рідина, гальмівна рідина та олива для кондиціонера. Батарея гібридного автомобіля охолоджується разом із двигуном, але антифриз для цієї системи повинен відповідати особливим вимогам щодо сумісності з матеріалами та бути з дуже низькою електропровідністю.
У гібридних автомобілях двигун розроблений для економії пального без втрати комфорту і довговічності. Звичайний бензиновий двигун не підходить, бо в гібриді він працює по команді комп’ютера, запускається і вимикається часто, іноді не встигаючи досягти нормальної температури. Через часті запуски і короткі цикли роботи, стартер і деталі двигуна зношуються швидше.
Щоб зменшити знос і витрати пального, в гібридних автомобілях використовують дуже рідкі оливи. Вони швидко створюють тиск і змащують деталі двигуна. Гібриди – це сучасне і практичне рішення. Хоча їхній двигун невеликий і часто допоміжний, він працює під великим навантаженням, а його ремонт може бути дорогим. Тому важливо своєчасно обслуговувати двигун у гібридах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!