Рано чи пізно кожен водій стикається з труднощами під час запуску двигуна. Спершу варто перевірити акумулятор, адже він живить стартер. Проблема може бути не в розрядці чи поломці акумулятора, а в простому окисленні клем. Експерти назвали п’ять основних причин, чому це трапляється.
М’який наліт на клемах з’являється, коли кислотні випари електроліту взаємодіють зі свинцевими частинами. Зазвичай це відбувається через витік електроліту, спричинений закупоркою вентиляційних отворів.
Читайте також:
Як правильно очистити машину від снігу, щоб не пошкодити її: поради для водіїв
Може призвести до дорогого ремонту: механік попередив про осінню небезпеку для автомобіля
Сіруватий наліт на мінусовій клемі може свідчити про зниження щільності електроліту або коротке замикання в одній з комірок. Окислення плюсової клеми зазвичай пов’язане з надмірною зарядкою батареї, яка викликає перегрів і підсилене виділення електроліту.
Спочатку потрібно усунути причину, через яку з’являється наліт. Потім очистити клеми акумулятора. Спершу вимкніть двигун і вдягніть гумові рукавички. Чистіть клеми металевою щіткою зовні й зсередини. Щоб нейтралізувати кислотні залишки, використовуйте содовий розчин (дві столові ложки соди на склянку води).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…