Рано чи пізно кожен водій стикається з труднощами під час запуску двигуна. Спершу варто перевірити акумулятор, адже він живить стартер. Проблема може бути не в розрядці чи поломці акумулятора, а в простому окисленні клем. Експерти назвали п’ять основних причин, чому це трапляється.
М’який наліт на клемах з’являється, коли кислотні випари електроліту взаємодіють зі свинцевими частинами. Зазвичай це відбувається через витік електроліту, спричинений закупоркою вентиляційних отворів.
Читайте також:
Як правильно очистити машину від снігу, щоб не пошкодити її: поради для водіїв
Може призвести до дорогого ремонту: механік попередив про осінню небезпеку для автомобіля
Сіруватий наліт на мінусовій клемі може свідчити про зниження щільності електроліту або коротке замикання в одній з комірок. Окислення плюсової клеми зазвичай пов’язане з надмірною зарядкою батареї, яка викликає перегрів і підсилене виділення електроліту.
Спочатку потрібно усунути причину, через яку з’являється наліт. Потім очистити клеми акумулятора. Спершу вимкніть двигун і вдягніть гумові рукавички. Чистіть клеми металевою щіткою зовні й зсередини. Щоб нейтралізувати кислотні залишки, використовуйте содовий розчин (дві столові ложки соди на склянку води).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Іноді можна побачити, як власники припаркованих автомобілів вставляють пластикові пляшки між аркою та колесом транспортного…
Сусідство з фурою на автомагістралі мало кому з водіїв буде до душі, однак і самі…
В Україні заборонено експлуатацію транспортних засобів із технічними несправностями. До таких можна віднести проблеми гальмівної…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер попередив власників старих автомобілів про потенційну проблему під час прогрівання…
Практично будь-який автомобіліст знає, навіщо в машині потрібні сонцезахисні козирки. Вони дають змогу захиститися від…
Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з проблемою надмірної витрати моторної оливи. Рівень мастила…