Рано чи пізно кожен водій стикається з труднощами під час запуску двигуна. Спершу варто перевірити акумулятор, адже він живить стартер. Проблема може бути не в розрядці чи поломці акумулятора, а в простому окисленні клем. Експерти назвали п’ять основних причин, чому це трапляється.
М’який наліт на клемах з’являється, коли кислотні випари електроліту взаємодіють зі свинцевими частинами. Зазвичай це відбувається через витік електроліту, спричинений закупоркою вентиляційних отворів.
Читайте також:
Як правильно очистити машину від снігу, щоб не пошкодити її: поради для водіїв
Може призвести до дорогого ремонту: механік попередив про осінню небезпеку для автомобіля
Сіруватий наліт на мінусовій клемі може свідчити про зниження щільності електроліту або коротке замикання в одній з комірок. Окислення плюсової клеми зазвичай пов’язане з надмірною зарядкою батареї, яка викликає перегрів і підсилене виділення електроліту.
Спочатку потрібно усунути причину, через яку з’являється наліт. Потім очистити клеми акумулятора. Спершу вимкніть двигун і вдягніть гумові рукавички. Чистіть клеми металевою щіткою зовні й зсередини. Щоб нейтралізувати кислотні залишки, використовуйте содовий розчин (дві столові ложки соди на склянку води).
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…
Взимку багато водіїв сідають за кермо в теплому верхньому одязі. Але в деяких країнах за…