Час від часу водії автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння можуть спостерігати нестабільну роботу силового агрегату, зокрема коливання обертів. Це може статися на холостих обертах, коли тахометр показує не звичні 800-1000 обертів, а коливається від 500 до 1500 обертів.
Експерти пояснюють, що коливання обертів двигуна часто викликані поганою якістю пального. Це може призвести до забруднення форсунок і утворення нагару на свічках запалювання. Свічки потрібно буде замінити, а форсунки можна просто прочистити.
Коливання обертів можуть також бути спричинені проблемами з високовольтними проводами. Слід перевірити котушки і свічки запалювання та замінити зношені деталі. Якщо оберти різко падають або двигун глухне при натисканні на педаль гальма, це може бути через поломку клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Інші можливі причини включають несправності в електронному блоці управління, регуляторі холостого ходу або датчику дросельної заслінки. Щоб знайти точну причину, потрібна діагностика в автосервісі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Більшість українських водіїв, особливо в великих містах, стикаються з заторами на дорогах. При цьому багато…
У Києві нещодавно помітили унікальний для України кросовер Saab 9-4X 2011 року випуску. Всього було…
Датчик положення розподільного вала — це важлива частина системи двигуна автомобіля. Він відстежує, як працює…
Пряме впорскування палива стає все популярнішим серед автовиробників через його переваги: краще розпилення палива, менше…
Багато хто вважає, що механічна коробка передач економить пальне, але це вже не так. Сучасні…
Корозія кузова — одна з найсерйозніших проблем для автомобіля. Проте є моделі, які рідше стикаються…