Час від часу водії автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння можуть спостерігати нестабільну роботу силового агрегату, зокрема коливання обертів. Це може статися на холостих обертах, коли тахометр показує не звичні 800-1000 обертів, а коливається від 500 до 1500 обертів.
Експерти пояснюють, що коливання обертів двигуна часто викликані поганою якістю пального. Це може призвести до забруднення форсунок і утворення нагару на свічках запалювання. Свічки потрібно буде замінити, а форсунки можна просто прочистити.
Коливання обертів можуть також бути спричинені проблемами з високовольтними проводами. Слід перевірити котушки і свічки запалювання та замінити зношені деталі. Якщо оберти різко падають або двигун глухне при натисканні на педаль гальма, це може бути через поломку клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Інші можливі причини включають несправності в електронному блоці управління, регуляторі холостого ходу або датчику дросельної заслінки. Щоб знайти точну причину, потрібна діагностика в автосервісі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…